tietääkö kukaan mitään tästä hotellista?
flat hotell
3
583
Vastaukset
- ------
Minä olin siellä vuosi sitten. Ihan hyvä hotelli oli.
Olin kyseisessä hotellissa vähän reilu vuosi sitten. Se oli silloin juuri valmistunut hotelli, johon tehtiin vielä erilaisia rakennustöitä, mutta luulisin sen olevan jo kokonaan valmis. Lähistöllä oli paljon rakennustyömaita, joista välillä kuului melua, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Hotelli kokonaisuudessaan siisti, uima-allasalue oli mahtava ja työntekijät olivat ystävällisiä. Hotellin luota oli helppo saada taksi, mutta kävelymatka rantaan ei ollut pitkä. Varsinaiseen keskustaan matkaa kertyikin sitten enemmän, mutta hyvin sinnekkin jaksoi kävellä. Hotellin läheisyydessä sijaitsi myös supermarket, johon pääsi hyvin kävellen, mutta takaisin tullessa täytyi ottaa taksi, kun oli niin paljon kantamuksia. Itse olin erittäin tyytyväinen hotellivalintaan; suosittelen :)
- agadirin matkailija
Kiitos vastauksistanne tosi paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337