Sain juuri tulokset dxa-mittauksista ja osteoporoosihan se siellä. (Tutkimukset tehtiin nilkan murtumien jälkeen). Nyt sitten odottelen erikoislääkäri aikaa, että saataisiin tietää mistä luiden heikko kunto johtuu. Lukeeko palstaa tai onko lähipiirissänne miespuolisia henkilöitä jotka ovat saaneet alle 40 vuotiaina osteoporoosi diagnoosin. Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia.
mies, alle 35v ja osteoporoosi
kokemuksia?
2
1980
Vastaukset
- ei ihan kohderyhmää
Hei! Niinkuin otsikko kertoo, olen alle 40 ja minulla on osteoporoosi. En kylläkään ole täysin kohderyhmääsi, sillä olen nainen. Minulla osteoporoosi on ilmeisesti useamman riskitekijän summa.
Oletko käynyt tutustumassa osteoporoosiliiton sivuihin? Osteoporoosiliitto julkaisee Osteo-nimistä lehteä. Entä tunnetko Luulehden? Ammattilaisten julkaisu, mutta hyvin tietorikas. - Deostwrfpi
Minäkin sain ton diagnoosin mies 37v.
Yhden pahan murtuman ja dexa mittauksen jälkeen. Kaipa se on mahdollista hitaasti paranee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882