olen ujo paskahousu

ujopaskahousu

mulla on semmonen ongelma, että oon ujo. Mä suorastaan pelkään ihmisiä. siis joka paikkaan, mihin mä meen, mä aattelen, että mitä muut ajattelee musta. Kun mä näen jonkun vähemmän tutun, mutta tutun kummiski, mä meen ihan punaseks, ja piipitän jotain siinä sitten... ja mä piipitän nimenomaan koko ajan, en pysty puhumaan kenellekään kunnolla, en edes kamuilleni. Ainoastaan kotona mä puhun niinkuin puhun. Ja mä muutenkin punastelen aina! mä häpeen heti kaikkee mitä teen... Siis Mitä mä teen!!!

9

3189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harggari88

Tervehdys, mulla oli joskus vähän samanlainen tilanne aikoinaa mutta ei varmaan yhtä suurena ongelmana. Jos tosta kerran haluat yli päästä niin parhaiten pääset siten, että olet vaa ihmisten ilmoilla enemmän ja tottulet siihen. Ja vähän huumoria mukaan ja pidät mielessä sen, ettei se ole niin vakavaa mitä muut ajattelee.

• ysiläinen.

Koeta nyt ymmärtää, ettei kaikki maailman ihmiset jotka sinut näkevät ajattele sinusta pahaa saatika yhtään mitään. Ja sen lisäksi sillä ei ole yhtään mitään väliä, mitä joku ohikuljika sinusta ajattelee, jos ajattelee.

Punastuminen pahentuu kun huomaa punastuneensa. Mitäpä jos et vain välittäisi siitä? Punastut kummin joka tapauksessa ja siitä välittäminen saa sinut vain entistä enemmän punastelemaan, joten älä välitä siitä! Ja voithan miettiä syitä siihen, miksi punastelet tuttuja nähdessäsi ja yrittää karsia niitä. Seuraavan kerran kun näet jonkun tuttusi jossain, niin mene vain rohkeasti moikkaamaan, et sinä häviäkään siinä mitään. :)

Ei ihmiset sua pure, eikä monia haittaa, jos joku on ujo. Tosin sellaisiakin löytyy, joita ärsyttää tosi ujot ihmiset, jotka ei saa sanaa suustaan, mutta heistä ei pidä välittää. He eivät osaa ollenkaan kuvitella, miltä sinusta tuntuu.

• Mad.onna

Minulla oli ennen kovin huon itsetunto. Tapanani oli aina punastua, kun hämmennyin. Sitten minua hävetti, kun ajattelin, että ne varmaan luullee että mua hävettää. Isetunto-ongelmaan auttaa, kun saat positiivista palautetta muilta. Myös omalla asennoitumisella on iso merkitys.

• ujopaskahousu
        Mad.onna kirjoitti:

Minulla oli ennen kovin huon itsetunto. Tapanani oli aina punastua, kun hämmennyin. Sitten minua hävetti, kun ajattelin, että ne varmaan luullee että mua hävettää. Isetunto-ongelmaan auttaa, kun saat positiivista palautetta muilta. Myös omalla asennoitumisella on iso merkitys.

kiitti kaikista noista vastauksista! Pitää nyt jotenkin yrittää rohkastua...:)

• Anonyymi

Olen reilu 40 kymppinen mies ja täysin paskahousu ja pelkuri. Pelkään ihmisiä ja jopa lapsia.

• Anonyymi

Sinun varmaan kannattaa mennä terapiaan tuon ongelmasi kanssa.

• Anonyymi

Tuo lähentelee jo mielisairautta. Olisikohan ollut hyvä hoidattaa asia kuntoon aiemmin? Nyt olet käytännössä menetetty tapaus.

• Anonyymi

Nyt on preem, että pysyt paskahousuna kun noin ujostuttaa.

• Anonyymi

Pareem

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe