kauanko raskausoireet

kauanko raskaus oireet kestävät?! on niin sekavaa kärsiä oireista koko ajan kun toisaalta tietää,että pikkuinen on jo enkeli.... vatsakin on vielä iso ja ihmiset tulevat onnittelemaan ja kyselemään,että "-kuinkas kaun menee kun poksahdat??" "-no ei kuule mee kauaa!! kun ei siellä mahassa enää mitää ole!!!"
kuinka ihmeessä olette jaksaneet tämän asian kanssa
?! oksettaa ja väsyttää ja tissit on kipeät ja maha painaa,mutta lasta ei ole.. huomenna on ultra ja uudet verikokeet,sitten kuulen tuomion..onko kaikki menetetty.......... =(

7

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin ultrassa ja verikoissa taas. hormoni oli noussut todella paljon ja olen 5viikolla raskaana. ultrassa näkyi nyt, onneksi. ihmettelen suuresti kahden eri lääkärin diagnoosia -> varma keskenmeno.

• Bumble-B

Onnea ensinnäkin raskaudesta, mahtavaa että saitte juhannukseksi noin iloisia uutisia! Tuo on kyllä varmaan melko yleistä että lääkärit tuomitsevat keskenmenon jos alkuraskaudessa ilmenee vuotoja ja/tai kun ultrassa ei näy mitään. On aika pieni mahdollisuus että sellaisen jälkeen vielä olisi toivoa raskauden jatkumisen suhteen koska nuo merkit on jo niin varmat keskenmenon merkit että kyllä lääkäritkin siinä helposti erehtyvät. Heidän on parempi olla antamatta toivoa koska nuo alkuraskauden keskenmenot on niin yleisiä ja jos kaikki oireet siihen viittaavat niin... No, itsellä oli vähän vastaava kokemus paitsi että mua ei edes ultrattu, vaan alkuraskauden kovien vuotojen aikana soitin sairaalaan ja puhelimessa lääkäri sanoi että keskenmeno tuo on, odota kolme viikkoa, tee raskaustesti uudelleen ja sitten pitäisi näyttää negatiivista jo. Siinä oli kyllä mieli aika synkkä kun ei edes mihinkään tutkimuksiin päässyt. Viikon päästä kun raskausoireet vaan jatkui ja jatkui, soitin uudestaan sairaalaan ja sitten sanoivat että no tule nyt verikokeisiin, ja yllätys yllätys, tulos olikin erittäin positiivinen ja hormonit korkealla. Eli virhearviointi oli siinäkin lääkärille tapahtunut, puhelimessa..

• 5. raskausviikolla

niin miten ihmeessä sinulla oli jo iso maha?

• 5. raskausviikolla kirjoitti:

niin miten ihmeessä sinulla oli jo iso maha?

niin pieni kokoinen muuten ja kohtu on sellaisessa asennossa,että se näkyy hyvin ulos päin. ja lievä turvotus lisää vielä vatsan kokoa. siksi.

• Nimetön
        vm-1984 kirjoitti:

niin pieni kokoinen muuten ja kohtu on sellaisessa asennossa,että se näkyy hyvin ulos päin. ja lievä turvotus lisää vielä vatsan kokoa. siksi.

viidennellä rakausviikolla alkio on tuskin nuppineulan pään kokoinen, eikä kohtukaan voi mitenkään ulospäin näkyä. Ei mahasi koko ainakaan raskaudesta/kohdun asennosta johdu!
        Minäkin olen pienikokoinen ja toisen raskausuutiseni kerroin vanhemmilleni rv23, eivät olleet huomanneet raskauttani, eikä moni muukaan vielä silloin. Myöhään näkyi minulla raskaus kunnolla.

• Bumble-B
        Nimetön kirjoitti:

viidennellä rakausviikolla alkio on tuskin nuppineulan pään kokoinen, eikä kohtukaan voi mitenkään ulospäin näkyä. Ei mahasi koko ainakaan raskaudesta/kohdun asennosta johdu!
        Minäkin olen pienikokoinen ja toisen raskausuutiseni kerroin vanhemmilleni rv23, eivät olleet huomanneet raskauttani, eikä moni muukaan vielä silloin. Myöhään näkyi minulla raskaus kunnolla.

Vaikka alkio on vasta nuppineulan kokoinen niin kohtu kyllä alkaa kasvaa heti reippaasti niin että lääkäri voi käsin tunnustelemalla huomata että kohtu on kasvanut.

• äitini ja moni muukin oli huomannut jo ennen kuin tein edes testiä ja varmistin itselleni olevani raskaana. toisilla näkyy kyllä jo tässä vaiheessa,toisilla ei... ei voi mitää....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7601
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      104
      5517
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4728
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2758
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe