Haaveen toteutus

Naine28

Minun suurin fantasiani oli aina ollut saada tuntea naisen hellä kosketus ihollani ja koskea itse naisen pehmeyttä.. Siitä haaveilin ja uneksin. En vain ollut koskaan tehnyt asialle mitään. Ajattelin että se asia jää vain unelmaksi. Olin kerran känni päissään viettänyt herkän hetken parhaan ystäväni kanssa, mutta se oli vaan semmosta räpellystä. Humalaisen sekoilua.. siitäkin jäi vaan suurempi polte saada joskus kunnolla olla naisen kanssa..

Erään kerran eksyin selailemaan internetin deitti ilmoituksia, jossa nainen etsii naista.. Lueskelin niitä ja silmiini osui ilmoitus jossa, nainen etsi ystävää, joka ymmärtää kaipuun naisen kosketukseen.. Ilmoitus jäi mieleeni ja aikani mietittyä vastasin siihen. Eihän kukaan voi minua tunnistaa kun tuntemattomana voi vastata..

Mahan pohja täynnä perhosia jäin odottamaan saanko vastausta takaisin.. Meni päivä ja toinen. En voinut peitellä pettymystäni kun vastausta ei alkanut kuulua. Kerkesin jo luopua toivosta kunnes vastaus tuli.. Minun vastaus oli herättänyt hänen mielenkiintonsa ja hän halusi kirjoitella lisää ja tutustua minuun. Siitä kaikki alkoi.
Joka viesti oli tutustumista ystävänä, mutta joittenkin rivien välistä sain ymmärtää, että olisi ihana, jos tästä tulisi enemmän.. Me kirjoiteltiin viikkoja, jokaisena päivänä..

Jossakin vaiheessa viestit alkoi muuttua enemmän vihjailuiksi, mitä haluaisi tehdä toiselle. -Että olisi mukavaa käpertyä toisin viereen. Tai mennä saunan lämpöön yhdessä. Miten haluaisi suudella toista ja varovasti siirtyä kaulalle, suudellen koko ajan. Kuinka voisi siirtyä alemmas, painaa huulet kiinni rintaan. Pyörittää kieltä niin, että toinen nauttii ja saisi toisen huokaamaan. Käsi silittäisi vatsaa, lipuisi alemmas, koskisi hellästi. Tuntisi kuinka toinen värähtäisi nautinnosta..
Mielikuvat siitä kaikesta kiihotti minua. Pelkät ajatukset naisesta, joka huokailisi posket punertaen, -minun kosketuksesta.
Se kaikki hämmensi minua ja tunsin kuinka aloin ihastua tähän outoon, tuntemattomaan naiseen. Lopulta rohkaisin mieleni ja päätin pyytää tätä naista kahville luokseni.. ja hämmästykseni hän soitti minulle samontein ja aikoi tulla heti...

1

6990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksen odottaja

Tuo oli kyllä outo juttu mutta haluaisin tietää millä hakusanalla löysit ne deitti sivut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe