moi uniklubin jussi oot tosi makee muuta olit ennen parempi kun sulla oli lyhyt tukka.
lyhyt tukka
11
1530
Vastaukset
- ApinaC
E nusko että jussi vastaa täällä mut emt. :D Mut jussi on aina iha sairaan söpö.
- uniklubista tykkäävä
uniklubin jussu on makee. mutta minkähän takii se
leikkas hiukset .- sanna-kaisa
sen takii e leikkas tukan kun sillä oli liikaaa haaroja.
- Kaikkitietävä(kö?)
Sillä oli niin paljon kakshaarasia. x))
- kuullut asiasta
Jossain haastattelussa Jussi kertoi, että hänellä oli ollu masennusta ja vaikeaa, niin hän oli leikannut hiuksensa, ja se oli ilmeisesti helpottanu, tai jotai. En osaa selittää. Se haastis tuli joskus voicelta. Mut sen uudet hiukset sopii hyvin. Ehkä se näyttää jopa paremmalta ku ennen.
- Ansariin
parempi pitkillä. mä en oikeestaan tykkää lyhyt hiuksisista, pitkät on vaan komeemmat ^^
- Minä täällä
Kaikilla on oma mielipiteensä. Minusta lyhyet näyttävät kivalta.
- sanna-kaisa
munkin mielestä pitkät oli paremmat kuin lyhyet
- Lissa Pissu
Joo toi Jussin tukkahan se tärkein juttu uniklubissa onkin.
- minna84
OLI lyhyet??? HÄH?? Onkait sillä vieläki?? Lyhyet on paremmat kuin ne pitkät. =O Jussille kyllä sopii pitkätkin, mutta on paljon miehekkäämmän näköinen kun on siistit lyhyet hiukset. =)
- sanna-kaisa
mulle tuli kirjotus virhe siinä että sanoin että sillä oli ennen lyhyt tukka. tarkotin pitkä tukka
mun mielestä molemmat(pitkät ja lyhyet) hiukset on yhtä hyvii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337