APUA!

hätääntynyt

Omistan englanninsprinkun, ja kuulemma sen pitäisi olla maailman energisin koira, mutta meidän koira ei ole puolen vuoden aikana muuta tehnytkään, kuin maannut ja nukkunut!

Se joskus lopettaa lenkkeilyn keskenkaiken ja menee maahan makaamaan, eikä siinä auta kuin yrittää kiskoa sitä eteenpäin!!! Nyt se ei edes suostu lähtemään pihasta, vaan laittaa hanttiin kaikilla voimillaan... Leikkiä kyllä se haluaa, mutta ei viitsi leikkiä kuin noin 20 min.

olen yrittänyt keksiä virikkeitä yms. mutta mikään ei toimi!!! tarviin uusia idiksiä, en haluaisi omistaa vuoden sohvaperunan - tittelin saanutta, vaan energisen ja vilkkaan kaverin!!!

EHDOTUKSIA!!!

3

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mapuccino

kuulosta ihan normaalilta springeriltä, noi kun hyörivät ja häärivät jatkuvasti. Minkä ikäinen koirasi on? Oletko huomannut muita muutoksia koirassa?

• hätääntynyt

No koirani on 2 vuotta vanha, enkä ole huomannut mitään erityisiä muutoksia, joitain pikku juttuja vain, esim. nukkuminen muualla kuin tavanomaisessa paikassa ja juuri tuo leikkiminen ja muutenkin sosiaalisuus, se ei enää mm. juokse ovelle vastaan kun joku on tulossa tms.

• aikuistua
        hätääntynyt kirjoitti:

No koirani on 2 vuotta vanha, enkä ole huomannut mitään erityisiä muutoksia, joitain pikku juttuja vain, esim. nukkuminen muualla kuin tavanomaisessa paikassa ja juuri tuo leikkiminen ja muutenkin sosiaalisuus, se ei enää mm. juokse ovelle vastaan kun joku on tulossa tms.

pikku hiljaa, jolloin liiat toheltamiset jää vähemmälle. Myös lämpimät ilmat vaikuttavat ainakin meillä rauhoittavasti, kuumalla ilmalla ei jaksa touhuta niin kovasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe