Miks keltakotiloist ei oo netiss mitään tietoo
onko ne sitten jotekin harvinaisii?
Miks keltakotiloist ei löydy tietoo?
6
592
Vastaukset
- ovat
luultavasti valko- ja mustahuulitarhakotiloiden toinen värimuoto. siis valko - ja mustahuulista on oikeasti olemassa keltainen väritys, ja luulempa, että se "keltakotilo" on juuri se. Kotiloita nimellä 'keltakotilo' n usko olevan olemassa
- ovat
*Korjaus*
- kotilo-kaktusfani
ovat kirjoitti:
*Korjaus*
Keltakotilo ei ole mikään virallinen nimi en ole itse ikinä kuullutkaan vaikka olen jo kauan useilla kotilofoorumeilla käynyt. Luultavasti se "keltakotilo" on joku muu kotilolaji jolla on eri nimi.
- kotilo-kaktusfani
kotilo-kaktusfani kirjoitti:
Keltakotilo ei ole mikään virallinen nimi en ole itse ikinä kuullutkaan vaikka olen jo kauan useilla kotilofoorumeilla käynyt. Luultavasti se "keltakotilo" on joku muu kotilolaji jolla on eri nimi.
Siis se keltakotilo oli joku eläinkaupassa oleva? Jos se oli maakotilo eläinkaupassa niin silloin se on akaattikotilo, jos se oli vesikotilo se oli luultavasti omenakotilo.
- vivi joka ei jaksa kirjautua
Kuten jo aiemmat sanoivat ei ole mikään laji. Keltaisia omenakotiloita olen nähnyt myytävän mitä kummallisimmilla nimillä, mm. kultakotilo, joten kokeile tuottaisiko haku omenakotilo tulosta. Cepaea suvun tarhakotiloilla on myöskin kirkkaan keltaiset värimuodot joten kokeile myös cepaea hortensis tai cepaea nemoralis
- Nata
Turussa "uusiakvaario"-liikkeessä myydään yllämainittuja kotiloita a`5e.
Itse ostimme muutama viikko sitten tyttären akvaarioon albiinokotilon ja liila-musta-raidallisen "seeprakotilon".
Albiinot ovat liikkeen omistajan mukaan harvinaisia ja sen verran suosittuja,että menevät heti liikkeeseen tultuaan kaupaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106