Eli mitä sitä vois tehä näin juhannuksena kaustisen alueella? Tai voishan sitä muuallekki lähtiä mutta mitkään teinipippalot esim. kalajoella ei vaan hirveästi enää iske. Eli mitäs väki meinaa tehä? Omalle mökille? Seljesiin? Kauhavalle?
Kertokaa kertokaa...
Itellä ikää 25.
Juhannus
3
1180
Vastaukset
- tippaliisa
tai sitten vaan kotona. Oon tylsä kai, mutta minkäs sille voi....
- DD---
Nauttia hiljaiselosta maaseutumaiseen tapaan eli sitä normaalia juhannustemmellystä grillaillen hyvässä kaveriseurassa. En ole edes jaksanut kattoa onko mitään paikallisia kemuja kun nyt on fiilikset semmoset että ku sais vaan rauhassa maata vaikka keskellä peltoa ja kattella kun pilvet kulkee.
- mikäli tanssiminen kiinnostaa
tosi en mene takuuseen vastakkaisen sukupuolen vapaasta tarjonnasta :?
Lähinnä olisi Toholammin Lammin lava22-23.6 klo 21-02
Vaihtoehto Sievin Urjanlinna 22.6.2007 ??
Itse ehkä pidän vapaata istuskelen grillaten kotosalla :D ja nestetasapainosta huolehtien ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897