Minusta on väärin että laitteiston valmistajat pakkomyyvät windows visvaa asiakkaille, mikä on teidän kantanne??? Ensinäkin Vista on raskas pyörittää kannettavalla ja toiseksi ei ole tarpeeksi testattu ohjelmisto. Luulisi että voisi valita haluaako XP:n tai vistan koneeseen. Mitä vielä ostin HP-kannettavan ja meinasin että vaihdan koneeseen XP:hen niin paketin mukana ei tullut minkäänlaisia levyjä??? Jos haluan tilata levyt kotiini niin saan pulittaa 50e levyistä ja takuu raukeaa jos vaihdan koneeseen XP:n No Huh huh melkein tekisi mieli tehdä EU-tuomioistuimeen ryhmä kanne tälläisestä pakkomyynnistä.
Windows Vista, pakkomyyntiä?
35
2420
Vastaukset
- kukkulan kuningas
Siinäpä oli läjä tietoa, mikä on täyttä paskaa!
- noinkaan
kyllä Vistan keskeneräisyys on saanut ihmiset jättämään sen hankinnan. Mikkis joutuu jopa anelemaan, jotta saisi kaupan käymään. Vaan usko tuotteeseen senkun laskee, varsinkin tollasten temppujen jälkeen, mitä artikkelissa kerrotaan. Pitäisi ottaa vähän selvää asioista, ennen kuin toisten kirjoituksia paskaks' väittää.
http://apcmag.com/6458/dont_wait_for_vista_sp1_pleads_microsoft - nimetön.
noinkaan kirjoitti:
kyllä Vistan keskeneräisyys on saanut ihmiset jättämään sen hankinnan. Mikkis joutuu jopa anelemaan, jotta saisi kaupan käymään. Vaan usko tuotteeseen senkun laskee, varsinkin tollasten temppujen jälkeen, mitä artikkelissa kerrotaan. Pitäisi ottaa vähän selvää asioista, ennen kuin toisten kirjoituksia paskaks' väittää.
http://apcmag.com/6458/dont_wait_for_vista_sp1_pleads_microsoft"keskeneräisyys"
kyllä aina syytellään keskeneräisyydestä, mutta kukaan ei kerro mikä siinä on niin keskeneräistä?
Kovin epämääräistä tuo "keskeneräisyys" siis.
Itselläni on toiminut 4 kuukautta ilman moitteen sijaa. En ole huomannut mitään keskeneräisyyttä. Kaikki mitä tein XP:llä pystyn tekemään hyvin Vistalla. XP:hen minua ei takaisin saa, se tuntuu nyt Vistaan totuttelun jälkeen ankealta käyttää.
- mies..
Eikö kannettavan mukana tule edes Vistan asennuslevyä??? Jo on aikoihin eletty. Eli mitäs sitten jos tulee joku vakava häikkä ja Vista ei edes käynnisty?? Silloin tarviis palauttaa kone edelliseen palautuspisteeseen käynnistysvaiheessa ja tämä toimenpide VAATII Vistan DVD-asennuslevyn!
Bokotoikaa, boikotoikaa! Älkää ostako niitä vitun Vista koneita!!!
Tai vaihtakaa Macciin. Tulee OSX DVD-asennuslevy ja itseasiassa käyttiksen asennusta ei ole mitenkään rajoitettu. Jotenkin tuntuu että ihmiset pelkää aina jotain uutta, mutta kannattas joskus ottaa riski ;)- Keimo
Aika monet konevalmistajat ovat toimittaneet XP koneita ilman asennuslevyä. Image on kovolla, josta sen voi halutessaan polttaa levylle. Ei sillä ole vistan kanssa mitään tekemistä.
- mies..
Keimo kirjoitti:
Aika monet konevalmistajat ovat toimittaneet XP koneita ilman asennuslevyä. Image on kovolla, josta sen voi halutessaan polttaa levylle. Ei sillä ole vistan kanssa mitään tekemistä.
Eli silläkö ei ole Vistan kanssa mitään tekemistä, ei imagea kovolla? :D
Nojuu. Kyllähän minä tuon tiesin. Lataa vaikka torrentina Vistan DVD-imagen ja hoitaa sillä asian, mutta pitää ottaa huomioon, ettei kaikki vaan osaa. Kone huoltoon -> lisää kuluja! - Keimo
mies.. kirjoitti:
Eli silläkö ei ole Vistan kanssa mitään tekemistä, ei imagea kovolla? :D
Nojuu. Kyllähän minä tuon tiesin. Lataa vaikka torrentina Vistan DVD-imagen ja hoitaa sillä asian, mutta pitää ottaa huomioon, ettei kaikki vaan osaa. Kone huoltoon -> lisää kuluja!Niin, ei se ole käyttöjärjestelmän vika, jos koneen valmistaja ei ole viitsinyt sitä laittaa erillisellä dvd:llä, vaan on laittanut sen imagena kovolle. Tartteeko vielä vääntää rautalangasta?
- mies..
Keimo kirjoitti:
Niin, ei se ole käyttöjärjestelmän vika, jos koneen valmistaja ei ole viitsinyt sitä laittaa erillisellä dvd:llä, vaan on laittanut sen imagena kovolle. Tartteeko vielä vääntää rautalangasta?
Et varmaan lukenut mun viestiä edes LOPPUUN!
Itse väitit XP:n kanssa että itse image on kovolla!
Entäs sitten? Näitä Vista imageja on pullollaan netti täynnä, siitäpähän lataa ja ottaa omansa, polttaa sen DVD:lle!!!!!!!!!!
Tajusitko??? Viis siitä jos valmistaja ei anna Vistan DVD:tä, jokainen apina voi sen ladata netistä! Toki se ei ole aito, mutta auttaa asiaan, jos pitää palautta edellinen palautuspiste vistan seottua niin pahasti, ettei se käynnusty!
Shaba?
Onneks en ole enään Vistan käyttäjä!!!!!!! - apassi77
mies.. kirjoitti:
Et varmaan lukenut mun viestiä edes LOPPUUN!
Itse väitit XP:n kanssa että itse image on kovolla!
Entäs sitten? Näitä Vista imageja on pullollaan netti täynnä, siitäpähän lataa ja ottaa omansa, polttaa sen DVD:lle!!!!!!!!!!
Tajusitko??? Viis siitä jos valmistaja ei anna Vistan DVD:tä, jokainen apina voi sen ladata netistä! Toki se ei ole aito, mutta auttaa asiaan, jos pitää palautta edellinen palautuspiste vistan seottua niin pahasti, ettei se käynnusty!
Shaba?
Onneks en ole enään Vistan käyttäjä!!!!!!!Siis et vaan tajua. Esim. Hp:n koneen mukana ei tule levyä mukana ja se täytyy itse polttaa mutta fujitsussa sellainen tulee.
- ajfkassf
Kyllä ainaki mulla tuli asennuslevy mukana...
- Keimo
apassi77 kirjoitti:
Siis et vaan tajua. Esim. Hp:n koneen mukana ei tule levyä mukana ja se täytyy itse polttaa mutta fujitsussa sellainen tulee.
Aivan oikein eli jos DVD:tä ei ole mukana on kovolla image, joka täytyy itse polttaa levylle. Itsellänikin on FS jossa tuli erillinen recovery-dvd mukana. Ja käyttöjärjestelmän kanssahan tällä asialla ei ole mitään tekemistä.
- kallekustaakorkki
Tietokoneen ostoon vista käyttöjärjestelmällä,eiköhän se ole ihan vapaaehtoista se ostaminen.Ja pitää ottaa selvää selvää jo ostaessa mitä kuuluu koneen hintaan.Senkun karsit toimintoja pois jos ei pyöri kunnolla vistan saa vaikka perinteisen teeman jos ei aerot pyöri.
- ex..
Windowsin paras teema on edelleenkin se Win95-tyyli :) Siinä aerokin kalpenee. Olisivat vääntäneet sen perus Win95-tyylin vain 3D:lle :)
- kun.
ex.. kirjoitti:
Windowsin paras teema on edelleenkin se Win95-tyyli :) Siinä aerokin kalpenee. Olisivat vääntäneet sen perus Win95-tyylin vain 3D:lle :)
>Windowsin paras teema on edelleenkin se Win95-tyyli <
Kyllä DOS:n prompti on paras teema! C:\>
siitä voi raueta että asennat jotain softaa, kuten toisen käyttiksen (jota HP itsekin on sentään myynyt miljoonittain). Ja jos raukeaa, virhevastuu on päällä pari vuotta ja sehän on melkein sama asia.
En kyllä ymmärrä näitä kitinöitä sikäli, että toimiviakin tietokoneita on markkinoilla kohtuuhintaan. Tarkoitan tietysti Applea. Jos kuitenkaan ei halua varmasti ja hienosti toimivaa konetta, sitten pitää tyytyä siihen Visvaan ja "nauttia" valintansa seurauksista.- parta jeesus
Vai et ymmärrä, minä kyllä ymmärrän miksi ei applea ennenkuin hp,tä. http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26312?eiesittelya=1 ,hintaa karvalakki applella tuplaten hp,hen verrattuna.
parta jeesus kirjoitti:
Vai et ymmärrä, minä kyllä ymmärrän miksi ei applea ennenkuin hp,tä. http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26312?eiesittelya=1 ,hintaa karvalakki applella tuplaten hp,hen verrattuna.
että sen hinnaneron kyllä huomaa hyvin, hyvin monesta asiasta.
Vai minkä takia luulet että MacBook voitti sen Mikrobitin vertailun, jossa oli mukana _samanhintainen_ HP, jolla Apple pyyhki pöytää ihan täydellisesti?
Miksi ostaa halpa tietokone, joka toimii huonosti ja osittain, kun kohtuullisella lisärahalla saa koneen joka toimii loistavasti? Monelle se Sempron-Vista-vauhti on puhdasta kärsimystä, vaikka se sulle sanojesi mukaan riittää.- parta jeesus
RepeRuutikallo kirjoitti:
että sen hinnaneron kyllä huomaa hyvin, hyvin monesta asiasta.
Vai minkä takia luulet että MacBook voitti sen Mikrobitin vertailun, jossa oli mukana _samanhintainen_ HP, jolla Apple pyyhki pöytää ihan täydellisesti?
Miksi ostaa halpa tietokone, joka toimii huonosti ja osittain, kun kohtuullisella lisärahalla saa koneen joka toimii loistavasti? Monelle se Sempron-Vista-vauhti on puhdasta kärsimystä, vaikka se sulle sanojesi mukaan riittää.Joo voi olla että voitti jonkun vertailun sempron vistan vauhti ei ole kärsimystä se toimii aivan hyvin herra ei vaan ymmärrä että vistan pyörittämiseen ei tarvitse luxsus konetta jos kaikki on käyttöjärjestelmässä kunnossa,vistan nopeuden saa säädettyä tarpeiden mukaan ei ole pakko pyörittäää aero teemoja tai kaikkia palveluita mitä ei tarvitse ,kyllä kuule monella köyhällä ei ole ylimääräistä rahaa(opiskelia,työtön ym.)että se on pakko katsoa hintaa ,mitä kyseinen ilmeisen hyvätuloinen herra ei ymmärrä että terveisiä vaan!
- ¨¨¨¨¨¨
parta jeesus kirjoitti:
Joo voi olla että voitti jonkun vertailun sempron vistan vauhti ei ole kärsimystä se toimii aivan hyvin herra ei vaan ymmärrä että vistan pyörittämiseen ei tarvitse luxsus konetta jos kaikki on käyttöjärjestelmässä kunnossa,vistan nopeuden saa säädettyä tarpeiden mukaan ei ole pakko pyörittäää aero teemoja tai kaikkia palveluita mitä ei tarvitse ,kyllä kuule monella köyhällä ei ole ylimääräistä rahaa(opiskelia,työtön ym.)että se on pakko katsoa hintaa ,mitä kyseinen ilmeisen hyvätuloinen herra ei ymmärrä että terveisiä vaan!
opetella pisteen käytön (se on ihan ilmaista). Eihän tuollaisia oksennuksia jaksa edes lukea.
parta jeesus kirjoitti:
Joo voi olla että voitti jonkun vertailun sempron vistan vauhti ei ole kärsimystä se toimii aivan hyvin herra ei vaan ymmärrä että vistan pyörittämiseen ei tarvitse luxsus konetta jos kaikki on käyttöjärjestelmässä kunnossa,vistan nopeuden saa säädettyä tarpeiden mukaan ei ole pakko pyörittäää aero teemoja tai kaikkia palveluita mitä ei tarvitse ,kyllä kuule monella köyhällä ei ole ylimääräistä rahaa(opiskelia,työtön ym.)että se on pakko katsoa hintaa ,mitä kyseinen ilmeisen hyvätuloinen herra ei ymmärrä että terveisiä vaan!
Kannattaa sitten ostaa se MacBook osamaksulla, sillä loppupeleissä sen arvo säilyy sen verran paremmin kuin halpisroinan että hinnaneroa ei paljonkaan jää. Ja ennen kaikkea siitä suuresta tehosta ja nautittavasta toiminasta on iloa koko ajan, kun voi tehdä kaiken reippaasti myös ensi vuoden ja sitä seuraavan ohjelmaversioilla.
Mun tuloistani sää et tiedä mitään, mutta mää tiedän sen verran että jokainen voi priorisoida hankintojaan. Jos sattuu polttamaan, voi pelkällä tupakoinnin lopettamisella säästää rahaa niin paljon että voi vaihtaa sitä MacBookia vaikka joka vuosi uuteen. Ja vielä jää säästöönkin ihan kivasti. Tupakointi on muuten yleisintä niillä joilla siihen olisi vähiten varaa, ei kai Jeesus vaan...?- mies..
parta jeesus kirjoitti:
Applen karvalakkimalli ei ole sama asia kuin joku köykäinen Vista-floppi-pc!!!!!!!!!!!! Mutta tokihan minä ymmärrän, jos ei ole kokemusta kuin PC:stä, niin vaikee sitä on tietty verrata Appleen.
Koe ja ylläty! - -Vista
parta jeesus kirjoitti:
Voihan kiesus! Miksi sitä Vistaa yleensä tarvitsee hankkia, kun koneet eivät sitä kunnolla pyöritä. Sitäpaitsi sehän on ihan keskeneräinen. Johan on logiikkaa.
- mies..
-Vista kirjoitti:
Voihan kiesus! Miksi sitä Vistaa yleensä tarvitsee hankkia, kun koneet eivät sitä kunnolla pyöritä. Sitäpaitsi sehän on ihan keskeneräinen. Johan on logiikkaa.
Huvittaa! Ekaksi tehdään oikein hieno Aqu.. ei kun Aero käyttöliittymä, joka vaatii suht uuden näyttiksen toimikaseen. Pitää taso pudottaa ei-Aero/Win2000 tasolle, jotta ohjelmat ei flippaa Aeron ja ei-Aeron välillä ja käytettävyys olisi muutenkin kohdillaan. Hyvä esimerkki on uusin 3D Studio MAX 9, joka ei toimi kunnolla kuin classic (Win2k)-themellä.
Loppujen lopuksi tuo Aeron ulkoasu ei ole kovin kummoinen, pitäisi toimia jopa GeForce 256 tason näytönohjaimella, eihän tuossa ole muuta kuin simppeliä läpinäkyvyyttä, jo vuodesta 1997 3D-kortit ovat osaneet nämä jipot! - parta jeesus
mies.. kirjoitti:
Applen karvalakkimalli ei ole sama asia kuin joku köykäinen Vista-floppi-pc!!!!!!!!!!!! Mutta tokihan minä ymmärrän, jos ei ole kokemusta kuin PC:stä, niin vaikee sitä on tietty verrata Appleen.
Koe ja ylläty!Se on niin jumalattoman kallis kokeiluksi macin kone,sitten on vielä sekin että mitä sillä pystyy tekemään, mikään windowsissa ollut ohjelma ei toimi siinä ja korvaavista maksat maltaita jos niitä nyt olemasssa onkaan,siinä se on suurin kynnys tässä asiassa.
- mies..
parta jeesus kirjoitti:
Se on niin jumalattoman kallis kokeiluksi macin kone,sitten on vielä sekin että mitä sillä pystyy tekemään, mikään windowsissa ollut ohjelma ei toimi siinä ja korvaavista maksat maltaita jos niitä nyt olemasssa onkaan,siinä se on suurin kynnys tässä asiassa.
Pystyy tekemään ihan saman kuin Windows-PC:kin, jopa vielä paremmin ja helpommin! Ei tarvi pelätä viruksia ym!!
Sain mm. siskoni innostumaan macistä PC:n sijaan ja on ollut tosi tyytyväinen alkuepäilyistä huolimatta. Itseasiassa PC-kannettava kerkes jo tulemaan postiin, palautti sen ilomielin tutustuttuaan MacBookiin :)
Nykyään mikään ei estä asentamasta Windowssia Maciin, jos sitä tarvii joko virtuaalisesti tai BootCampillä! Kuten minä, vaikka mun Macci onkin karvalakki versio: http://www.knubits.com/index.php?page=20
Jos ostat Macin! Takuulla sille löytyy ostaja, myös arvo säilyy pidempään kuin Vista-floppi-PC:llä!
Mulla oli varsin tehokas PC, Core 2 Duo 2.67Ghz, GeForce 8800 GTS 640Mt, 320Gt kovo, 2Gt muistia. Möin sen pois, vaikka mulla Vista toimi hiton hyvin, mutta se oli siltikin raskas ja käytettävyys ei ollut lähelläkään nykyistä systeemiä, joka on huomattavasti vaatimattomampi vehe :) Paremman Macin ostamalla myös pelit toimii!
Todella, jos on sen verran rahaa että ostat Macin, jos se ei todella sovi sulle tai et muuten vain tykkää, varmasti sen saa myytyä pois ja voit ostaa niillä rahoilla PC:n ja kasa viinaa! - pakkomyytyjä..
Huomautan tähän väliin että Mac OS X on yhtä lailla niputettu samaan koneen kanssa joten siinäkin harrastetaan pakkomyyntiä.
Eli et voi ostaa Maciakaan ilman (saman nimistä) käyttistä.
Miksi muuten tässäkin tehdään taas taistelu koneet vs. koneet kun pitäisi käydä taistelua käyttikset vs. käyttikset? Windows-PC:tä ei ole olemassakaan, eihän se pc välitä minkä käyttiksen (eli onko dos, windows, linux, muu unix-pohjainen, modattu mac os tms.) siihen laitat kunhan laitat sellaisen käyttiksen jota koneen rauta muuten tottelee.
Mun mielestä tässä pitäis nyt sillä tavalla osata erottaa koneet ja käyttikset toisistaan ettei aleta heittämään paskaa pc:den päälle vaan niiden mukana myytävien käyttisten päälle! Koska PC:t on hyviä koneita eikä suinkaan Macit ole niitä parempia vaikka Mac-vauhkoojat taas jaksaa asiasta suitsuttaa mutta se alkaa ilmentyäkin samanlaisena FUDina mitä Mikkis harrastaa. - mies..
pakkomyytyjä.. kirjoitti:
Huomautan tähän väliin että Mac OS X on yhtä lailla niputettu samaan koneen kanssa joten siinäkin harrastetaan pakkomyyntiä.
Eli et voi ostaa Maciakaan ilman (saman nimistä) käyttistä.
Miksi muuten tässäkin tehdään taas taistelu koneet vs. koneet kun pitäisi käydä taistelua käyttikset vs. käyttikset? Windows-PC:tä ei ole olemassakaan, eihän se pc välitä minkä käyttiksen (eli onko dos, windows, linux, muu unix-pohjainen, modattu mac os tms.) siihen laitat kunhan laitat sellaisen käyttiksen jota koneen rauta muuten tottelee.
Mun mielestä tässä pitäis nyt sillä tavalla osata erottaa koneet ja käyttikset toisistaan ettei aleta heittämään paskaa pc:den päälle vaan niiden mukana myytävien käyttisten päälle! Koska PC:t on hyviä koneita eikä suinkaan Macit ole niitä parempia vaikka Mac-vauhkoojat taas jaksaa asiasta suitsuttaa mutta se alkaa ilmentyäkin samanlaisena FUDina mitä Mikkis harrastaa.Olet hiemman väärässä!!
Apple ei mitenkään estä asentamasta muita käyttiksiä koneisiinsa! On BootCamp, voi asentaa Windowssin tai Linuxin! Ihan miten haluat vaan tehdä!
Lisäksi on kyse Applen OMISTA koneista! Totta kait Apple saa tyrkyttää omaa käyttistä OMILLE koneilleen sentään! Applen Mac koneet eivät ole mitä tahansa PC-koneita, niistä saa kaiken irti vain Applen omalla OSX-käyttiksellä!
Toisin kuin Mikkisofti, joka ei ole mitenkään sidoksissa rautaan!!!!!!
Jos ostat PC-koneen, kauppiaat pakottaa siihen Vistan, laitteelle joka EI OLE Vista yhteensopiva! Mutta jos ostat Applen koneen, SE ON 100% MacOSX YHTEENSOPIVA!!!!
Tajuatko ERON?? - kylläkin
mies.. kirjoitti:
Olet hiemman väärässä!!
Apple ei mitenkään estä asentamasta muita käyttiksiä koneisiinsa! On BootCamp, voi asentaa Windowssin tai Linuxin! Ihan miten haluat vaan tehdä!
Lisäksi on kyse Applen OMISTA koneista! Totta kait Apple saa tyrkyttää omaa käyttistä OMILLE koneilleen sentään! Applen Mac koneet eivät ole mitä tahansa PC-koneita, niistä saa kaiken irti vain Applen omalla OSX-käyttiksellä!
Jos ostat PC-koneen, kauppiaat pakottaa siihen Vistan, laitteelle joka EI OLE Vista yhteensopiva! Mutta jos ostat Applen koneen, SE ON 100% MacOSX YHTEENSOPIVA!!!!
Tajuatko ERON??Windows ja Microsoft, tajuatko eron.
Kuka kauppias pakottaa ostamaan Vistan koneelle, nimiä vain kehiin rohkeasti. - monissa kohdin!
mies.. kirjoitti:
Olet hiemman väärässä!!
Tajuatko ERON??"Olet hiemman väärässä!! "
Ei, vaan itse olet "hieman" väärässä!
"Apple ei mitenkään estä asentamasta muita käyttiksiä koneisiinsa! On BootCamp, voi asentaa Windowssin tai Linuxin! Ihan miten haluat vaan tehdä! "
Eihän mikään estä asentamasta PC:henkään muita käyttiksiä kuin windowsin, esim. voi asentaa linuxin (vaihtoehtoja on jokaiseen lähtöön), tai vaikka Free-BSD:n.
"Lisäksi on kyse Applen OMISTA koneista! Totta kait Apple saa tyrkyttää omaa käyttistä OMILLE koneilleen sentään! Applen Mac koneet eivät ole mitä tahansa PC-koneita, niistä saa kaiken irti vain Applen omalla OSX-käyttiksellä! "
Silti kyse on kytkystä!
"Toisin kuin Mikkisofti, joka ei ole mitenkään sidoksissa rautaan!!!!!! "
Aivan mutta miksi täällä kuitenkin monet sekoittaa ikäänkuin olisi jotenkin sidoksissa kun puhuvat windows-pc:stä kun pitäisi puhua vain pc:stä jossa on pakkomyyntinä windows mukana?
"Jos ostat PC-koneen, kauppiaat pakottaa siihen Vistan, laitteelle joka EI OLE Vista yhteensopiva! "
Väärin! Ei kauppiaat pakota vaan Microsoft pakottaa! Microsoft ei tarjoa laitevalmistajille oletuksena muuta kuin Vistaa, Dell on kapinallinen koska se tarjoaa kuluttajille myös XP:tä. Ja linux-koneitakin olisi saatavilla mutta ikävä kyllä toistaiseksi vain rapakon toisella puolen.
"Mutta jos ostat Applen koneen, SE ON 100% MacOSX YHTEENSOPIVA!!!! "
En kiellä etteikö olisi mutta..
- Microsoftilainen
Kuulkaas. Verratkaa Vistaa ja XP:tä keskenään, kumpi on monipuolisempi ja turvallisempi?
Home premium on parempi kuin basic. Kaikkein paras on kuitenkin Ultimate. Sain sellase töistä lahjaks, kun suunnittelin Suomen Vista lanseeraukset Narinkkatorilla erään Katin kanssa.- mies..
XP on monipuolisempi, muttei turvallisempi kuin Vista. Toki ajallaan monipuolisuus kääntyy Vistan hyväksi, kun tarpeeksi on pakkopullaa syötetty asiakkaille.
Home = Home Premium = Ultimate = 550€ = Microsoftin omaisuus = Pomot = osakkeiden omistajat.
Kati != Ms Vista, nörtin unemla :) - Omenan
mies.. kirjoitti:
XP on monipuolisempi, muttei turvallisempi kuin Vista. Toki ajallaan monipuolisuus kääntyy Vistan hyväksi, kun tarpeeksi on pakkopullaa syötetty asiakkaille.
Home = Home Premium = Ultimate = 550€ = Microsoftin omaisuus = Pomot = osakkeiden omistajat.
Kati != Ms Vista, nörtin unemla :)En usko, että Applen omistajatkaan ihan köyhiä on.
Ja turha maksaa jostain Macistä hunajaa kun vastaavan koneen Windowsilla saa puolet halvemmalla. Ja on taatusti yhtä hyvä.
Nimimerkillä: Molemmista kokemusta ja paljon. Omenan kirjoitti:
En usko, että Applen omistajatkaan ihan köyhiä on.
Ja turha maksaa jostain Macistä hunajaa kun vastaavan koneen Windowsilla saa puolet halvemmalla. Ja on taatusti yhtä hyvä.
Nimimerkillä: Molemmista kokemusta ja paljon.on herra/rouva/neiti/eiosaasanoa kertakäyttönikillä paljon kokemusta Maceista, uskottavuushan suorastaan pläjähtää silmille...
Miten voi olla mahdollista, että MacBookin hinta/laatusuhde oli Mikrobitin testissä parempi kuin PC-läppäreillä, jos kerran "vastaavan koneen Windowsilla saa puolet halvemmalla" ja peräti se "on taatusti yhtä hyvä"? Kun ei edes samalla hinnalla saanut sitä "vastaavaa"?
Eihän nuo matelevat Visva-halpikset oikeastaan ole edes toimivia tietokoneita, puhumattakaan että vastaisivat jotain Macia.- Juuri samanlainen
Downloaded kirjoitti:
Itselläkin Vista Ultimate käytössä enkä siirry XP:n puolelle enään ikinä.
Kokemus minullakin, hyvin toimii. Hienoa muuten että jollain kanttia ihan rekisteröityneenä ja kuvankin kanssa kanttia heittää kommentia, tosin kuin eräillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047