Leikattu uros

2v...

leikkautimme koiramme paripäivää sitten, mutta nyt haluaisin tietää minkä laiseksi urosten luonne/käyttäytyminen muuttuu?

2

457

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terristi

riippuvainen koirasta, yksi muuttuu ja toinen ei. Jotkut urokset tulevat rauhallisemmiksi eivätkä enää niin ole hormooniensa vietävissä, seranaadit, itkut ja laihikset jää vaikka kuinka olisi juoksuisia narttuja. Joillakin uroksilla voi se toisille uhittelukin jäädä. Joistain uroksista tulee laiskanpulskeita jalleja, sohvaperunoita ihan totaalisesti. Turkki voi vahvistua.

Mutta kun jokainen on oma yksilönsä, muutokset ovat jokaisella erilaiset tai joku ei muutu lainkaan. Se muuttuminen voi myös viedä aikaa tai tapahtua hitaasti niin ettei omistaja sitä huomaakaan.

• Jokunen...

urokseni puoli vuotta sitten, kun taloon oli talossa narttu. Juoksuaikoina en kuitenkaan olisi saanut pidettyä koiria erillään työpäivän ajan ja koska uroksella ei ollut muuten tarkoitus teettää pentuja, niin sitten uros leikkautettiin. Jossain vaiheessa ajattelin steriloida nartunkin..

Oma urokseni luonne ei pahemmin muuttunut, sillä se sieti ennenkin muita uroksia suht' hyvin. Nyt sitten monet vastaan tulevat urokset luulevat urosta nartuksi, sillä se ei taida tuoksua enää "urokselta" (näin eräs leikatun uroksen omistaja minulle sanoi) ja on sen takia ollut vähemmän rähinää koirien kesken. Myös aariat naapurin nartulle ovat loppuneet, samoin laihikset narttujen juoksuaikoina =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe