Taas on aika auringon
ja tiedän siinä taikaa on....
Hauskaa Juhannusta!
6
595
Vastaukset
- KristaTee
Tellukka ja kaikki muut!
- nainen .......................
Hauskaa Jussia kaikille toivottelen minäkin.
Illalla lavatansseihin Riutanharjulle Riihimäen kupeeseen,kerran kesässä täytyy käydä.
Huomenna ihastelemaan Helsingin hiljaisuutta ja Kappeliin syömään ystävättäreni kanssa,jos vaikka
Kauppatorilta hyppäisi illansuussa paattiin ja merta ihailemaan?
Miten muut vietätte Juhannuksen aikaa,jossa on taikaa :)
Nainen52vteille kaikille. Toivottavasti ilmat suosii ja lämmintä riittää.
Töissä tällä hetkellä ja huomennakin aamussa.
Mökiltä (ei oma) ajelen töihin, on onneksi suht lähellä ja saan viettää aikas ihanan ihmisen kanssa suven kauniin juhlan :O
- OliviaKoo
Sitäpä sitä toivottelen minäkin. Aurinko paistaa ja linnut laulaa, mutta ei taida olla kesä, on niin pirun kylmä tuuli.
Köllöttelyä kotona, sitä tämä juhannus on. - NainenS
Hyviä Juhannusjuhlia kaikille vapaana oleville. Itse olen työn merkeissä koko Juhannuksen, huomenna suunnittelin kyllä yhdellä siiderillä käyväni tyttöystävien kanssa iltavuoron jälkeen.
- parvekkeen vanki
Höpsistä tuosta nimimerkistä. Kuitenkin katselen parvekkeelta kesäyötä ja muistelen menneitä juhannuksia,jolloin meno oli toisenlaista..Nyt olen niin tyytyväinen,että saan olla omassa kodissani.Vaikka ei ole sydänystävää,ei haittaa,koska ne kokemukset ovat olleet niin epäonnistuneita.Tämä ei ole ruikutus vaan helpotuksen huokaus..Hyvää Juhannusta kaikille elämää kokeinelle,onnea jokaisen etsivän elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184