Kun mua ei enää haluta olla mieheni kanssa sängyssä? Etukäteen jo tiedän,että hän haluaa ensin suudella pitkään ja sitten nuolee pimppini todella kauan ja hartaasti.Samalla hän onanoi itseään,en ymmärrä.Hyvin harvoin siitin on sisälläni.Tiedän kyllä,että pimppini on kyllä siten "kulunut"synnytyksistä.
Mutta kun tympii aina maata selällään ja hän vain nuolee.
Onko kellään samoja kokemuksia??
Tapahtuisi edes kerran,etta se tapahtuisi päivällä keittiössä,olohuoneessa,missä vain.
Mutta kun aina sama paikka ja melkein aina saman kellon aikaan ,eli kympin uutisten jälkeen....
Ta
MITÄHÄN
TEKISIN?????
2
1100
Vastaukset
- Ape.
puhumisen lahjaa annettu. Turhaa täällä itket, puhu miehellesi.
- lisää pitäisi
käyttää.
Puhumalla kun asiat eivät ole sujuneet..Nyt kun ei vain enää viitsi edes puhua.
Tunnen, että hän menee lukkoon aivan täysin kun alankin edes taas sitä samaa jankkaamaan.
Olenkin ajatellut asiaa,että hänen kotikasvatus on kaiken takana. Siellä on varmaan sanottu"jos sitä teet,,niin peiton alla ja pimeässä"
Voisinko olla oikeassa.Vaikuttaako se vielä mieheen nelikymppisenä???
Olen kuitenkin käyttänyt kaiken mielikuvitukseni ja yrittänyt syöttää sitä hänellekin. mutta kun ei niin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096