Itse lähdössä ausseihin 26.8, ei muita matkailijoita sattuisi olemaan sinnepäin lähdössä samaan aikaan?
Australiaan 26.8
6
1122
Vastaukset
- ausseihin
oon lähössä 21.8 ja siellä aion olla kuukauden. Ootko ite menossa kuinka pitkäks aikaa?
- menee tovi
Oma matka kestää tommoset kolme vuotta :)
Opiskelemaan sinne lähden... - ...
menee tovi kirjoitti:
Oma matka kestää tommoset kolme vuotta :)
Opiskelemaan sinne lähden...Miksi menet sinne opiskelemaan, sehän on siellä kallista.
- maiju-matkaaja
Minäkin toivottavasti!! Lähtisin kamuni kanssa joskus 5.9. tienoilla... maanympärimatkausmielellä. :) Ja Uuden-Seelannin puolella 2 vk.
- reissaaja123
Moi! Olen itsekin lähdössä Australiaan 13.8.2007 Work&Travel companyn kautta.Olisi tosi mukavaa saada matkaseuraa niin pääsisi vähän helpommin alkuun ja muutekin olisi hiukan turvallisempaa lähteä. Olen 23- vuotias Oululainen tyttö!Laitahan mailia tulemaan jos haluat jutustella enemmän:)
- reissaaja123
Unohtuipa sitten sähköposti tuosta edellisestä viestistä, eli aliciah84@hotmail.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319