Japanilaisilla miehillä näyttää olevan aika pienet vehkeet.
http://galleries.payserve.com/1/30259/15340/images/16.jpg
Japanin sensuuri sääntöjen mukaanhan muuten saa näyttää ihan mitä tahansa, mutta miesten vehje pitää blurrata.
Japanilaiset miehet
8
5168
Vastaukset
- ...
Pitäisikö sinusta vetää tuon lausunnon perusteella yhtä tyhmiä johtopäätöksiä?
Sensuuri koskee myös naisen sukuelimiä. Että se siitä. - Näihän se menee
että Aasialaisilla on esim. Eurooppalaisia pienemmät vehkeet. Tuo kulli kuvassa on luokkaa 10-15cm. Itse olen pitkä mies ja 17cm kullini näyttää lähes yhtä pieneltä tässä kropassa.
- Normi Kullinen
Tuo kulli ei taatusti ole kuin korkeintaan 10 senttinen. Ei siis lähelläkään antamasi mittahaarukan ylärajaa eli 15 senttiä.
- kyllä noin
8 cm tiedän kun mulla on samanlainen
- Pekka S stadista
Ei mikään japski.
No tuota ei voi käyttää muuhun kuin kusemiseen.
Kunnot naurut sillä tietysti saa ja miksei aplooditkin jos kehtaa esittää "vaatimattomuutensa"...- totta!
Voiko ihan oikeesti olla noin pientä olemassa?!? Ihan varmasti joku feikki kuva!
- on pieni pimpsa
toisin kuin sinulla hehtaariperseellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883