Tarvitaanko viisumia, kun matkustaa Usaan lomalle pariksi viikoksi?
Viisumi
5
1034
Vastaukset
- ei ei
ei ei ei ei...yli 90 vrk kyllä kyllä...passi mukaan ja pitää täyttää pari loamketta.
- eräs juuri yli mennyt
Varmasti vaihdatkin rahaa jo valmiiksi Suomessa, mutta varmuuden vuoksi kerron. Visa Waiver, jonka lunastat rajalla maksaa 6 $/hlö ja siihen maksuun ei ainakaan Kanadan/Usan rajalla käyneet kuin Usan dollarit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Visa_Waiver_Program
tässä linkki, jossa tietoa tuosta Visa Waiver ohjelmasta. - ????
eräs juuri yli mennyt kirjoitti:
Varmasti vaihdatkin rahaa jo valmiiksi Suomessa, mutta varmuuden vuoksi kerron. Visa Waiver, jonka lunastat rajalla maksaa 6 $/hlö ja siihen maksuun ei ainakaan Kanadan/Usan rajalla käyneet kuin Usan dollarit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Visa_Waiver_Program
tässä linkki, jossa tietoa tuosta Visa Waiver ohjelmasta.Lentämällä kun menet, niin saat kyseisen lapun koneessa ilmaiseksi.
- vaan
???? kirjoitti:
Lentämällä kun menet, niin saat kyseisen lapun koneessa ilmaiseksi.
En ole itse lentanyt ikina USA:aan, joten en tieda tuosta, mutta jos menee autolla vaikkapa Kanadasta USA:aan, niin joutuu maksamaan siita lippusesta 6 USD.
- dop2de2
vaan kirjoitti:
En ole itse lentanyt ikina USA:aan, joten en tieda tuosta, mutta jos menee autolla vaikkapa Kanadasta USA:aan, niin joutuu maksamaan siita lippusesta 6 USD.
Just kävin jenkeissä. Viisumia ei tarvita alle 90 päivän matkalle. Lentokoneessa piti täyttää pari lappua, vihreä "visa waiver" -lappu ja tullikyselylomake. Mitään maksua eivät missään perineet.
Voi olla, että jos autolla menet Kanadasta rajan yli niin silloin joku 6 doltsua peritään??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076