Tarvitaanko viisumia, kun matkustaa Usaan lomalle pariksi viikoksi?
Viisumi
5
1022
Vastaukset
- ei ei
ei ei ei ei...yli 90 vrk kyllä kyllä...passi mukaan ja pitää täyttää pari loamketta.
- eräs juuri yli mennyt
Varmasti vaihdatkin rahaa jo valmiiksi Suomessa, mutta varmuuden vuoksi kerron. Visa Waiver, jonka lunastat rajalla maksaa 6 $/hlö ja siihen maksuun ei ainakaan Kanadan/Usan rajalla käyneet kuin Usan dollarit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Visa_Waiver_Program
tässä linkki, jossa tietoa tuosta Visa Waiver ohjelmasta. - ????
eräs juuri yli mennyt kirjoitti:
Varmasti vaihdatkin rahaa jo valmiiksi Suomessa, mutta varmuuden vuoksi kerron. Visa Waiver, jonka lunastat rajalla maksaa 6 $/hlö ja siihen maksuun ei ainakaan Kanadan/Usan rajalla käyneet kuin Usan dollarit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Visa_Waiver_Program
tässä linkki, jossa tietoa tuosta Visa Waiver ohjelmasta.Lentämällä kun menet, niin saat kyseisen lapun koneessa ilmaiseksi.
- vaan
???? kirjoitti:
Lentämällä kun menet, niin saat kyseisen lapun koneessa ilmaiseksi.
En ole itse lentanyt ikina USA:aan, joten en tieda tuosta, mutta jos menee autolla vaikkapa Kanadasta USA:aan, niin joutuu maksamaan siita lippusesta 6 USD.
- dop2de2
vaan kirjoitti:
En ole itse lentanyt ikina USA:aan, joten en tieda tuosta, mutta jos menee autolla vaikkapa Kanadasta USA:aan, niin joutuu maksamaan siita lippusesta 6 USD.
Just kävin jenkeissä. Viisumia ei tarvita alle 90 päivän matkalle. Lentokoneessa piti täyttää pari lappua, vihreä "visa waiver" -lappu ja tullikyselylomake. Mitään maksua eivät missään perineet.
Voi olla, että jos autolla menet Kanadasta rajan yli niin silloin joku 6 doltsua peritään??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748