Sain onnekseni kutsun Turun yliopistoon tietojenkäsittelyyn. Onko muita aloittavia täällä? Oletteko menossa varaslähtöön.Itseäni hieman arveluttaa se mies määrän suhde naisiin, ja mietin vielä olenko menossa.
onko täällä Turussa aloittavia tietojenkäsittelijöitä
2
1184
Vastaukset
- ovat kovaa valuuttaa
Ei kannata välittää naisten vähyydestä, vaan ottaa sivuaineeksi joko psykologia tai kasvatustiede. Tietojenkäsittelijät ovat kovaa valuuttaa niillä markkinoilla, kun siellä taas on pulaa miehistä.
T: Itsekin tietojenkäsittelijänä hakenut naiseni kasvatustieteiden puolelta :)- siellä (ja olen nainen)
Olen itse opiskellut Turussa tietojenkäsittelyä :D Ihan kiva jengi oli. Jotain 60 sinne valitaan, joten porukka on pieni ja mukava. Kannattaa heti mennä porukkaan mukaan ja vaikka sinne varaslähtöön (itse en voinut mennä kun muutin vasta tuolloin Turkuun...) niin tutustuu jengiin.
Sivuaineeksi kannattaa valita juuri niitä erilaisia aineita esim. liiketaloustieteitä (pakollinen tietojärjestelmää lukevilta) ja kasvatustieteitä. Laitoksen henkilökunta on mukavaa ja tilatkin ovat uusia kun saivat ICT-talon valmiiksi :) Tuutoreina oli ainakin silloin kun minä aloitin niin paljon naisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034