olen huomannut että moni valittaa täällä ohivedoista, mutta voi se lykästää itseäskin joku kerta kuten mulle kävi eilen;
olin pafilla 50$ 10 pelaajan sittarissa jäljellä enää yksi kaveri, n. saman verran pelimerkkejä kummallakin, heitin J10 all in kaveri maksoi KQ turnille asti lohdutonta katseltavaa kunnes riverillä tapasin parhaan ystäväni J!
kerrankin näin
2
400
Vastaukset
- Näin meillä
Prosentit sun ja vastustajan suhteen ovat näissä aika tasoissa kaveri toki johtaa vähän isoimmilla korteilla mutta ei merkittävästi jos ei ole pohjaparia tai dominoivaa korttia. Tosin itse en tämän suuntaiseen kolikon heittoon pyrkisi saman kokoisilla stackeillä.
- on hyötyäkin
Tuo nyt ei ollut kovin paha ohiveto.. Itsekin on tullut monta kertaa voitettua ohivedoilla, mutta yleensä ne häviöt jäävät mieleen. Pahinta on tietysti jos on 95-99% suosikki ja toinen tyyppi saa sitten sen yhden ainoan kortin jolla voittaa potin...
Tänään pelailin ja sain turnilta nuts suoran 9-K. Kädessä J,10. Toisella tyypillä kaksi paria ja all-init. Eikös lopusta tule pöytään Q ja toinen tyyppi vie potin täyskädellä QQQ,66. Kieltämättä tuommoiset ottaa päähän, mutta eipä sille voinut mitään.
Joskus ohivedot kyllä ovat palauttaneet oman pelitasapainoin. On mennyt jostakin ohivedosta pahasti tilttiin ja sitten itse voittaa potin ohivedolla niin tiltti häviääkin tai sitten ohivedon jälkeen on saanut hyviä kortteja käteen ja voittanut stackkia vielä enemmän (siitä missä se oli).
Monesti tyypit eivät myöskään tajua, että se ohivetojen määrä on suorassa suhteessa pelin tasoon. Jos joku haikailee isompia pöytyiä kun alemmissa pöydissä voitetaan ohivedoilla, niin kyllä silloin kannattaa lopettaa pelaaminen vähäksi aikaa tai harjoitella lisää siellä alemmilla tasoilla tai siirtyä vielä alemmalle tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748