Olin päiväristeilyllä Hki-Tallinna. Jo aamulla Hgi:stä lähtiessä Linda Linen Check-innissä oli ongelma. Asiakkaita seisotettiin tietämättöminä parikymmentä minuuttia, kunnes selvisi, että tietokoneet ovat tiltissä. Asiakkaille kirjoitettiin käsin maihinnousukortti ja vakuutettiin, että Tallinnan päässä saa jo maksetun paluulipun Linda Linen tiskiltä omaa nimeä vastaan. Illalla paluuta odotellessa Tallinnassa jonotettiin taas, työntekijät eivät olleet kuulleetkaan ongelmasta nimeltä "Hgi:n tietokoneet tiltissä". Koko minimaalinen terminaali oli tupaten täynnä, ulos ei varmaan olisi edes mahtunut menemään. Kukaan asiakkaista ei tiennyt mistä on kyse. Luukut oli vedetty kiinni, lähtöön puoli tuntia. Kolme virkailijatyttöä istui lasin takana pöytiään tuijottaen ja paperiin kuvioita tuhertaen. Taustalla vanhempi naishenkilö, ilmeisesti jokin esimies, puhui parhaimmillaan kolmeen puhelimeen samanaikaisesti. Yhtäkkiä pitkän odottelun jälkeen kuulutettiin "laiva on peruttu". Ihmiset sekosivat ja huusivat, sillä tämä kyseinen risteily oli päivän viimeinen. Työntekijät eivät kommentoineet lsin takaa ihmisten kysymyksiin millään tavalla. Kun yritin asiallisesti lasin raosta kysyä neuvoa, puhelinnainen tönäisi minua sanoen "menkää pois". Lopulta, tunnin jonotuksen jälkeen saimme kuulla, että lippumme käyvät Superseacatin risteilylle, joka lähtisi parin tunnin kuluttua. Kaikille vaan ei ollut paikkoja, joten siinä kilvan juostiin ja kiivetiin valtavia terminaalien välisiä portaita Superseacatin jonoon. Järkyttävän huonoa palvelua. Kuinkahan kävi niille, jotka eivät päässeet laivaan? Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Huonoa palvelua Linda Linella
7
966
Vastaukset
- on ok - palkka 3e/h
Tuttua touhua. Samankaltaisia sekoiluja useita kertoja, milloin missäkin. Se on vissiin geeneissä, että ei osata hallita tilanteita.
Jos jokin asia yllättäen muuttuu, virolainen työntekijä sekoaa täysin, tosin ei ihan yhtä pahasti kuin japanilainen, mutta ihan riittävästi kuitenkin :)- jotain vialla mutta
ei ne asiakkaatkaan aina ihan fiksusti toimi, jos rauhassa kuunneltaisiin mitä ohjeita annetaan ja toimittaisiin niiden mukaan homma sujuisi nopeasti. Mutta kun pitää alkaa urputtamaan muiden kanssa eikä kuunnella ohjeita, sitten itketään tiskillä kun MINUN pitää ehdottomasti päästä HETI matkaan. Ihan varmasti, sama tilanne on sadalla muullakin.
- Jaakkima99
jotain vialla mutta kirjoitti:
ei ne asiakkaatkaan aina ihan fiksusti toimi, jos rauhassa kuunneltaisiin mitä ohjeita annetaan ja toimittaisiin niiden mukaan homma sujuisi nopeasti. Mutta kun pitää alkaa urputtamaan muiden kanssa eikä kuunnella ohjeita, sitten itketään tiskillä kun MINUN pitää ehdottomasti päästä HETI matkaan. Ihan varmasti, sama tilanne on sadalla muullakin.
Ongelma oli, että ohjeita ei annettu. Ainoa "ohje" oli kuulutus "laiva on peruttu", joka sanottiin suomen ja viron kielillä. Sen jälkeen luukut pysyivät kiinni. Itse päätin, etten lähde paikan päältä ennen jatko-ohjeita, eikä kannattanutkaan. Ainoat riehujat siellä olivat kaksi virolaista, mies ja nainen, joita joutuivat kuuntelemaan kaikki matkustajat, ei niinkään työntekijät, jotka olivat kopissaan suojassa. Mielestäni ensisijaisesti maksaneita asiakkaita kuuluisi informoida tilanteesta ja asiallisesti. Se on asiakaspalvelua, Linda Linella sitä ei osata.
- miliisi.
Sinulla ei ole oikeutta puhua tästä asiasta. Vaikene!
- Turum poik
koneessa
on
myös
nappula
enter
koita
käyttää
sitä - Anonyymi
Nykyisin sieltä ei saa mitään palvelua.
- Anonyymi
Ei saa koska firma teki konkurssin 5 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096