mä en sitten ole mikään pilailija. mulla on vaikka mitä seksifantasioita kaikista lordin jäsenistä. siis mä mietin iltasinkin kaikkea "amen awa=
nolo aihe.. :s
6
537
Vastaukset
- Sweet Killing Machine
En tajuu, et mitä hauskaa tos on. Mä täytin just 13 enkä oo ajatellu enkä koskaan tuu ajattelemaankaan mitään tollasta maailman parhaasta bändistä! Siis kyllähän mäkin kirjotan ja luen tarinoita, missä Lordin jäsenillä on jotain suhteita (Kalma
- k0ira
Eiköhän se oo sun ikäsillä aika normaalia, että alkaa tuleen tollasia juttuja... eli et varmaan oo ainut, kaikki ei vaan myönnä sitä, eikä oikeestaan tarvikkaan (*vinkvink*).
- Urjalan hurjat
määkään en sitten ole pilaalija. mulla on vaikka mitä seksifantaasioita kaikista loortin jäsenistä kuten se että harrastaasin niitten kanssa tiheitä yhdyntöjä. siis mää mietin iltaasinkin kaikkia juttuja ja kirjoottelen vaikka mitä tollaasta päivisin. Ruumniin ja sialun täydellisestä yhdynnästä loortin ja niitten muitten kanssa. ja aarghhh - mää olen vasta 12!
ja sit mua kiinnostaa kaikki sellaset että minkäälainen napa esim. uolevilla on tai jotain. kerran näin untakin siitä millanen se olisi. oli nöhtää täynnä. vähän määkin olen outo =)- shade14
Otsikossa viestin sisältö..
Sun ikäselle on täysin normaalia nähä tollasii fantasioita henkilöistä josta todella tykkäät. Mullakin sama juttu Lordin Kitan suhteen, myönnettävä on. Enkä koe olevani yhtään outo..
- ...
No ehkä vähän outoo!! Joo. Se nyt ehkä viel menee, et miettii niit tavallisesti, eikä LORDISTA. Ja et sitte kertoo noin yksityiskohtasesti sen täällä....
- shade14
Miks ei muka Lordista voi fantasioida????
Vaikka ne "hirviöitä" onkin, se lisää musta milenkiintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111