Vastaan täällä LISKOIHIN (ja osin sammakkoeläimiin kohdistuviin kysymyksiin!)
myös E-mail: lintu-lintunen@suomi24.fi tai sasku_96@suomi24.fi
Vastaus n. 1-2 päivän päästä e-mailista täällä n.
•En kuuntele mitään spammauksia, vain asiallisiin kysymyksiin vastataan, ja e-mailiin saa lähettää vain kysymyksiä, ei mitään muuta roskaa, Kiitos•
Olen kiinnostunut ihmisten auttamisesta ja pulmien ratkaisusta. Jos ei pulmaan löydy mitään apua, saat sähköpostiisi automaattisen vastauksen. Jos haluat vastauksen sähköpostiin, lähetä liskoinfoon e-mailia. Automaattinen vastaus toimii vain sähköpostilla. kysymyksiä mistä koti eläimistä vaan kaikista tulee tieto
apua auttamassa me autamme
info.lemmikki mistä vaan le...
4
622
Vastaukset
- -Suda-
Tämä on näköjään kopioitu minun aloituksesta? Kun minulla on laitettu aikaisemmin aivan samanlainen aloitus. •Miksi te kopioitte minun aloituksestani?•
- ---
en vastaa valituksiin
- -Suda-
Selvä. En kyllä valittanut, kysyin kysymyksen.
- liskoliini
1. tuttuni parta-agama tärisee aina kun liikkuu hitaasti/vaanii saalista. mistä se johtuu?
2.Mikä olisi hyvä vitamiinimerkki parta-agamalle, ja kuinka usein sitä tulee antaa?
3. Millaisista kasviksista partiksen ruoka tulisi koostua?
4.ja mitä kaikkea saa syöttää?
toivottavasti vastaus saapuu pian ^^
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076