Ylihuomenna torstaina FC Inter saa vastaansa 100 vuotiaan HJK:n Helsingistä.Huonon alkukauden jälkeen FC Inter sekä HJK ovat päässeet peliin hieman paremmin mukaan. Viimeisimmät Veikkausliiga ottelut ovat menneet joukkueilla hyvin. FC Inter kaatoi MyPan vieraissa 1-3 ja HJK kaatoi 100-vuotisjuhlaottelussaan Finskillä FC Hakan 2-1. Joten tiukkaa tulee tästäkin. FC Inter ja Klubi eivät ole vielä kohdanneet tällä kaudella kertaakaan, mutta viime kaudella kumpikin voitti oman koti pelinsä. Oliskohan nyt Interin vuoro ottaa kotivoitto?
FC Interiltä puuttuu tällä haavaa torstain pelistä Touko Tumanto vakavan polvivamman takia. Mies oli just toipunu edellisestä vammasta, kun tämä vamma syntyi treeneissä kuulemma vaarattoman näköisessä tilanteessa.
Helsinkiläisiltä puuttuu pelistä Sebastian Sorsa ja Mehmet Hetemaj. Sorsa kärsii alustavasti viikoiksi takareisi vamman takia ja Hetemaj nivusvamman takia.
Tiukkaa vääntöä tulee olemaan, mutta veikkaan FC Interin voittoa 2-1.Sinimustat korjaavat potin klubin nokan edestä, ja tärkeät pisteet jäävät Kupittaalle!
TSEMPPIÄ FC INTER
FC Inter- HJK Torstaina 28.6, Kupittaa klo 18.30
FC Inter Rulez
2
186
Vastaukset
- Sinimusta-fani
Pitää korjata yks asia, minkä kirjoitin väärin edellisessä viestissä eilen. Kerroin että voitot menivät tasan viime kaudella, mutta klubi voitti molemmat. Helsingissä 5-0, ja Turussa 0-1.Mutta nyt huomenna tulee tilastoihin muutos. FC Inter voittaa hjk:n huomenna 2-1 tai 3-1, ja saa hyvällä mielellä lähteä kotiin Kupittaalta
- MINÄ OLEN MANNEEEE
hooi min'ä olen mnaaee osta hyvä kenkä lähes käyytämätööön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738