..Opettaa hiireni agilityyn! Miten vois alotella.
Oon pikkusen alotellu jo laittamalla 4 cm paksun köydenpätkän keppejen väliin, mutta hiiri kulkee sen selkä maahan päin ja kipittää sen ylösalaisin :) Kertokaa agilityseuroista ja esteistä, jos voitte. Kiitoksia etukäteen.
T. mä, KisuLove
Haluaisin.....
1
379
Vastaukset
- RossossaHiiru :)
Joo, iha hyvä, toi sun alottelus. Mut ei hiirtä kannatta vaa yhtäkkii sujauttaa nuoralle, joka on vielä ohut, niin se voi säikähtää tosi pahasti semmoista. Aloittele pikkuisen. Eli jos hiiri haluaa alas, hapuilemalla..ym. Niin Kannattaa vaan ottaa hiiri pois. Se olisi sama asia kuin että sut sujautetaan langalle. JA VIEL KORKEELLE!
eli kannattaa alotella niil muilla esteillä, esim keinulaudalla, tikkailla... Niillä. Lanka on vähä huono. Riihimäellä on yksi agilityseura. Hintoi en tie, mut yks kamu vie siellä omii lemmikkei ( kanei, koirii, rottii ) Ja kyl siel hiiriikii saa kai. Mut tos oli vähä vinkkei, lisää voit ettii laittamalla googleen: hiiri agility, tai muuta semmoista. Toivottavasti oli apua.
T. RossossaHiiru :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106