Valon yhteystiedot?sp tai osoite?
mistä saa
6
567
Vastaukset
- vaikka,,,
Ville Valolta! Ja mihin sinä niitä tarviit, aijotko lähettää sille jotain ihquu fani postii vai?
Minä tiedän sen ville Valo talon osoitteen, mutten kerro sulle koska lähetätsille vaan jotain häiriköinti postia!!!!- kysyjä.
Voit huoleti lähetellä itse sitä "fanipostia" ;)
- öh.
kysyjä. kirjoitti:
Voit huoleti lähetellä itse sitä "fanipostia" ;)
Tässä taas todistetaan asioita jos toisiakin. Tiedän tarkalleen, missä Ville asuu, mutta ei kiinnosta pätkääkään kertoa muille. Jos et aio häiriköidä, niin mitä ihmettä ajattelit tehdä sillä tiedolla? Ei tule mieleen nimittäin mitään.
Aikuistuminen ja kiinnostuminen oikeista asioista ei tekisi pahaa sinullekaan :P - gothw
öh. kirjoitti:
Tässä taas todistetaan asioita jos toisiakin. Tiedän tarkalleen, missä Ville asuu, mutta ei kiinnosta pätkääkään kertoa muille. Jos et aio häiriköidä, niin mitä ihmettä ajattelit tehdä sillä tiedolla? Ei tule mieleen nimittäin mitään.
Aikuistuminen ja kiinnostuminen oikeista asioista ei tekisi pahaa sinullekaan :PITSE "häiriköinyt" ;)En aio häiriköidä ja tiedän itsekin missä HÄN asuu :)
- ödofj
gothw kirjoitti:
ITSE "häiriköinyt" ;)En aio häiriköidä ja tiedän itsekin missä HÄN asuu :)
ÖÖh. En nyt ehkä noinkaan asiaa ilmaitsisi. Tiedän, koska asun itse samaisilla kulmilla. Minua ei kiinnosta koko asia, paitsi, että mitähän aiot tiedolla tehdä :))))))). Mutta juu.
- virallinen
Valoon saat yhteyden kotisivujen kautta olevasta osiosta,message to HIM.
Levy-yhtiön kautta myös varmaan menee perille.
Ehkä molemmissa on sensuuri.
Muista kuitenkin ,että kotirauhan rikkominen on kieletty Suomen laissa ja on rikos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813