Uskoa täytyy kun niin uutiset kertoo,mielivaltaista touhua demokraattisessa maassa!Ensin tuli natura ja sen kautta sai OTTAA yksityistä maata jonkun "pitkäkoipisammakon"suojelun varjolla,nyt valtio(helsinki) ryöstää kokonaisia kunnan palasia.Laillisuudesta ei tietoakaan,rahakkaat haluaa komeita tontteja kauniista Sipoosta,läheltä pääkaupunkia,pilalle menee rauhallinen asuinalue,kyllä Sipookin olisi voinut kehittää itse kuntaansa,sillähän oli siihen tiettävästi jo suunnitelma ja se olisi ollut varmasti maltillista maan ja rakentamisen käyttöä.Asun kaukana Sipoosta,mutta pistää vihaksi tuo ryöstökapitalismi.Nyt siellä tietysti hallituksessa muutetaan lakeja sen mukaan,että tällainen käy muuallakin suomessa,Sipoolainen sisu ja kansalaisliike pystyyn,eihän tämä sovi seinillekkään.Löysät pois hallituksen touhusta.Kyllä menee viimesetkin äänestyshalut kun tätä seuraa.Valitusrumba täysille ja lainoppineet asialle.
SAMMON RYÖSTÖ!!
3
521
Vastaukset
- helsinkiläiset
ihmettelevät miksi Helsinkiä vihataan. Öykkäröiden tullaan ja jyrätään laeista piittaamatta ja helsinkivetoiset mediat vielä hymistelevät ilman kritiikin siementäkään.
- Toutain
Sipoolaisten järjettömän riekkumisen edessä voi vain nöyrtyä. Tää on todellakin sen arvosta.
- soutain
Toutain kirjoitti:
Sipoolaisten järjettömän riekkumisen edessä voi vain nöyrtyä. Tää on todellakin sen arvosta.
Sipoossa sana ja kynä hallussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768