Mahtaako seitsemisissä löytyä kierrettävää 2-3 päiväksi? Jos joku vielä sattuu tietämään saako karttaan pyöräpoluiksi mrkatuilla poluilla kävellä ni olisin kovin kiitollinen!
Seitsemisissä kierrettävää?
1
903
Vastaukset
- tunturikettunen
Seitseminen kun mua sen verran lähellä niin on tullut ainoastaan päiväreissuja siellä käytyä, ja päivän reissuihin kevyellä varustuksella riittää kyllä kierrettävää. Useammallaekin reissulle. Mutta itse en ehkä pelkän Seitsemisen alueen varaan laskisi useamman päivän reissua. Paitsi jos on tarkoitus olla esim paikallaan ja kalastella ja marjastaa. Mutta kun lisää aluevalintaan Pirkan kierroksen polkua ja/tai Riuttaskorven/Helvetinjärven/Siikanevan niin tekemällä Kurun/ruoveden vaelluksen, välillä paikkaa vaihtaen niin aikaa saa hyvinkin kulumaan.
Noi polkupyöräpolut on ilman muuta kävellenkin mentäviä. Tosin osa 'poluista' on vanhoja metsäautoteitä eli varsin leveitä baanoja. Mutta yhtä kaikki itse ainakin tykkään noillakin kävellä kun eivät ole mitään sorateitä vaan tosiaankin hiekkateitä.
Paikoista suosittelen ilman muuta Multiharjun polkua. Soljaset puolestaan ovet kalastajien valtakuntaa.
Samaten aika paljon poluista menee alavilla mailla/soiden välissä eli itikka-aikaan seuraa löytyy varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249