Eli siis haluisin saada sähköpostin ja messengerin kautta yhteyden toisiin wiccoihin ja noitiin. Mun sähköpostiosoite on: Blessed_be@luukku.com ja mese: wiccan_girl109@hotmail.com
Siis haluisin keskustella "oikeiden" wiccojen kanssa, jotka seuraavat polkuaan tosissaan, eli siis Siskoni On Noidan fanittajien on turha yrittää vaihtaa mielipiteitään tv-hömpästä.
Olisi kiva jos joku, joka haluaisi ottaa yhteyttä kertoisi ensin oman mese tai/ja sähköpostiosoitteensa, ennenkuin kirjoittaa minulle.
Kiitos jo etukäteen!
~Sunshine~
Olisin kiinnostunut saamaan yhteyden muihin wiccoihin
~Sunshine~
2
530
Vastaukset
- ~Sunshine~
Siis kumoan tuon mesejutun. Tarkoituksenani oli kysyä wiccoja kirjoitteleen sähköpostia kanssani. Osoite on edellises viestis.
~Sunshine~ - Lordessssess
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309