moi

tyttö vaa :P

moi! oon 12v tyttö ja mul on 16v sisko ja 7v veli.Mä ja se veli ollaan tosi hyvii kavereita ja tullaan hyvin toimeen,mut mun siskonkaa meillä on tosi huonot välit! mä suoraan sanottuna vihaan mun siskoo!! mulla ja veljellä on aina ollu hyvät välit ja meillä on aina ollu yhteinen huone ja viihdytään hyvin yhdessä , mut me molemmat vihataan miejän siskoo!! meijän sisko puuttuu meijän asioihin ja määräilee meitä kokoajan ja vanhemmat ei vaan usko !! oks muilla samanlaisii ongelmia ?? sorge en oikee tienny miten tän kirjottasin :D

4

1935

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra Pahvi

...sitomaan se ja annatte opetuksen sille. ;)

• kjlf

herra pahvia.

Sun siskos on just pahimmassa murrosiässä ja valitettavasti sille ei kauheesti voi mitään. Mä kehottaisin pysymään siitä hiukan etäämmällä ja antaa sen rauhoittua. Kyllä se 18-vuotiaana uskois jo olevan ohi, ainakin osaksi.
      Tietysti voitte myös kokeilla tekemällä sille jotain kivaa muutaman kerran, ei mitään isoa, vaikka viedä karkki sille tai lasi limsaa, kyllä se pian tajuaa, kuinka tyhmästi se on käyttäytynyt, syyllisyydentunto iskee. Se on vaan todella hidas prosessi.

• keezz

Joo, pysyt vaan pois tieltä niin kaikki menee parhaalla mahdollisella tavalla. Et voi tehdä asialle mitään, eikä se todellakaan oo sun syys.

• takkutukka88

että siskosi haluaa vain huolehtia ja katsoa teidän nuorempien perään... Tiedän itse kokemuksesta, koska olen perheen vanhin... Sisko tällä hetkellä 15 ja veli 17 ja kyllä minulla ainakin on sellainen huolehtemis vietti :) Eivätpähän veli ja varsinkaan sisko joutunu koskaan mihinkään ongelmiin yms. Vanhempana kyllä ymmärrät sen, että siskosi on tarkoittanut pelkkää hyvää eikä tahallaan tee mitään tuollaista vain teidän kiusaksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe