KORVIIN PISTÄÄ LASKEUTUESSA

MIKÄ AVUKSI

ONKOHAN KONEISSA PAINEET KOHDALLAAN, KUN ENNEN EI OLLUT MITÄÄN ONGELMIA, MUTTA SITTEN HESAAN LASKEUTUESSA ÄLYTÖN PISTÄVÄ KIPU KORVAAN JA SEUR.AAMUNA TYYNYLLÄ VERTA. KORVAKALVO PUHKESI.SE SELITTYI SILLÄ, ETTÄ KURKKUNI OLI KIPEÄ JA YHTEYS KURKUSTA KORVAAN TUKOSSA. MUTTA SEN JÄLKEEN AINA KUN LENTÄÄ JA LASK. PISTÄÄ KORVIIN KOVAA VAIKKA EI OLE MITÄÄN FLUNSSAA. LEKURI SUOSITTELI NASOLIN TIPPOJA NOUSUSSA JA LASKUSSA JA LIMAKALVOJA ALENT. TABUA ENNEN LASKUA MUTTA EI AUTTANUT. ONKO MUILLA SAMANKALTAISIA ONGELMIA PALOJON OLEN MUUTAMALTA KUULUT SAMAA.

6

1954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apina

Kokeilepa pyytää matkustamohenkilökunnalta apua. Todennäköisesti tuovat mukit minkä sisäpohjiin on laitettu nenäliinat ja ne uitettu kuumassa vedessä. Näitä sitten pidät laskuissa ja nousuissa niin eipä pistä ainakaan niin kamalasti. Kokeiltu on, monet kerrat. Toimii.

• Apina

painat niitten mukejen suuaukon korvaonteloitasi kohden ja annat höyrytä ja paineen tasaantua. Sortsi.

• kärsin tästä

Luulin pupuksi aikoinaan kuvailuja korvakivuista lennoilla, mutta sitten satuin olemaan nuhassa ja nyt ymmärrän miksi vauvat parkuu välillä kuin viimeistä päivää nousuissa ja laskuissa. Itse luulin pään halkeavan niin hirvittävä oli kipu. Ilmeisesti nuha oli turvottanut kaikki "röörit" umpeen. Apteekista saa nykyisin lennolle tarkoitettuja paineen tasaus tulppia. Ovat kertakäyttöisiä ja epämukavia mutta parempia kuin kipu, joten olen ostanut niitä ja ne auttavat.

• lomalento

koneesta kestävät ja pestävät Air-plugs silikooniset paineentasaustulpat, helpotti huomattavasti. Maksoivat muistaakseni n. 6€

• ensi viikolla lennolle
        lomalento kirjoitti:

koneesta kestävät ja pestävät Air-plugs silikooniset paineentasaustulpat, helpotti huomattavasti. Maksoivat muistaakseni n. 6€

Saakohan noita tulppia ostaa myös kotimaanlennoilla koneesta? Vai voiko ostaa jostain etukäteen?

• oli myös

sama ongelma. Se hoitui samoin kuin tuolla eräällä kirjoittajalla eli tuolla kertakäyttömuki systeemillä. Auttoi sekä laskuissa että nousuissa..on toki hassun näköistä mutta ei sen väliä kun auttaa asiaa kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1247
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1207
    Aihe