Minulla on erään koulun kone käytössä ja se on modeemipohjainen ja läppäri.Koska en tiedä koneista
juuri mitään ja sen yhteisö tietää, minua on helppo huijata.
Minulla on nyt vahva epäilys siitä, että koneeni käyttöä seurataan. Todennäköisesti siihen on asennettu jonkinlainen keyloggers-ohjelma, sillä olen alkanut sellaisia vihjailuja asioista joista
ei voi kukaan muu tietää kuin minä.
Konehan käyttää tiedonsiirrossaan samaa puhelinkaapelia kuin tavallisella lankapuhelimella puhuttaessa.Onko mahdollista, että he kuulevat myös puheluni? Käsittääkseni kun on sellaisia ohjelmia olemassa, jolla nähdään jokainen näppäimistön painalluskin, jos halutaan.
Olkaa ystävällisiä ja kertokaa onko tämä mahdollista. En ole vainoharhainen- sellaisia asioita olen alkanut kuulla muiden suusta josta
pitäisi tietää vain minä.
Kiitos vastauksista !
PUHELUIDEN KUUNTELUSTA
3
650
Vastaukset
- zxcvbnm
Koneeseen on mahdollista asentaa vakoiluohjelmia, joiden olemassaoloa ei käyttäjä huomaa. Niistä pääsee varmasti eroon vain tyhjentämällä levy ja asentamalla kaikki uudestaan. Linux salatulla levyllä on oikein hyvä vaihtoehto.
Puheluita ei voi nauhoittaa modeemilla.- paitsi jos..
"Puheluita ei voi nauhoittaa modeemilla."
Paitsi jos kyseessä on ns. Voice/Data/Fax-modeemi ja liitännät kuulokkeelle ja mikille niin ne pystyy kytkemään koneen äänikorttiin jolloin puheluidenkin nauhoitus onnistuisi...
- ...
"Käsittääkseni kun on sellaisia ohjelmia olemassa, jolla nähdään jokainen näppäimistön painalluskin, jos halutaan."
On olemassa ohjelmia joilla voidaan nähdä näyttökuvasi ja kaikki hiiren liikkeet siinä. ;) Alkaako pelottaa?
Paras lääke kaikkee tollasta vakoilupelleilyä vastaan on se ettei nettiin kytketyllä koneella tehdä mitään privaatti juttuja ja esim salaiset asiakirjat ja tyttöystävien nakukuvat on joko muistitikulla tai nettiin kytkemättömällä tietokoneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299