Yritin katsella lukijoitten juhannuskuvia is.fi:stä. Siellä ei skriptit toimineet, kuvia oli hankala katella.
Olen nähnyt tosi hyviäkin saman tyylin kuvajärjestelmiä esim. asuntoesittelyissä verkossa.
Eikö noin näkyvässä asemassa olevalta nörtiltä pitäisi jo ottaa työpaikka alta?
Yritin kahdella selaimella. Jos haluutte yrittää, tässä on linkki:
http://lukijat.iltasanomat.fi/juhannus
Toimii huonosti
14
561
Vastaukset
- kyllä mulla
ainakin toimii ihan hyvin, sun kone on mopo :(
- mopo!
Kun klikkaa seuraavaa kuvaa, niin loput thumbnailsit leviää ties minne.
Ei mulla kyllä applea ole, jos se on sitten syy.
Luulisi kannattavan ainakin normaali IE:llä pistää toimimaan.
- kuvia.
varsinkin onks viljoo näkynyt, asuvalinta oli yliveto.
- softassa
millä niitä katsellaan.
- hyvinhän
se toimi.
- lopputili
Saako huonosta työsuorituksesta antaa lopputilin?
- sinulle¨*
lopputili kirjoitti:
Saako huonosta työsuorituksesta antaa lopputilin?
antaa loparit kun et ossa katsella kuvia, joissa ei ole mitää vikaa.
- lopputili
sinulle¨* kirjoitti:
antaa loparit kun et ossa katsella kuvia, joissa ei ole mitää vikaa.
Joka kerta pitää vierittää sivua, kun klikkaa uuden kuvan.
- tartte
lopputili kirjoitti:
Joka kerta pitää vierittää sivua, kun klikkaa uuden kuvan.
vierittää, oletko maistellut jotain??
- reonoert
..selaimella,kaikilla kuvat aukesivat moitteetta.Käytössä olivat;Firefox,IE,Opera sekä Safari.
- lopputili
Ei siitä ole kyse.
Ne pikkukuvalinkit vaan hajoaa aina uutta linkatessa, eikä pysy alkuperäisessä siistissä tiiviissä rivissä.
Tässä on kyse jostain tekniikan virheestä, jota ei uskoisi tuon tason saitilla näkyvän.
Mutta olkoot sitten! Ei Nokiasta vaan olisi tullut niin suurta, jos moiset mokat olisi hyväksytty pureksimatta. Niinkuin täällä näkyy poikkeuksetta tehtävän.
ihan hyvin. Taitaapi olla siellä päässä vika
- lopputili
Ei kuvissa vikaa olekaan vaan ohjelmassa, mikä niitä näyttää. Lue edeltä.
- ja noin 88 kuvaa
jaksoin selata läpi. Tässä mielestäni paras: http://lukijat.iltasanomat.fi/juhannus/3843/3/ ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187