Mistä Forssasta löytyy kummitustaloja?
Missä kummittelee?
11
2480
Vastaukset
- Abul
minä voin kummitella sua jos haluat. oletko vaalea nuori nainen?
minä olen neitsyt ja haluat turvallisen tyttöystävän niinkun sinä olet. harrastan ruuanlaittoa ja olen kiltti - usein tuntuu
että juuri oma taloyhtiöni on.
- sinua rakas
nähdäänlö livenäkin?
T: sinun Abul
- ottutaavetti
joskus muinoin oli kartanolla "kummitustalo"sitten urheilu-kenniä vastapäätä noin 300m ja vasemmallle.oli ainakin joskus muinoin.
- kummittelee
yöllä tasan 24.00
päätön kasakka ratsastaa korkeavahan vesitornia
ympäri.
toisessa kadessä miekka,ja toisessa kädessä
oma pää.
käykää katsomassa. - Anonyymi
Totta vanhan vesitornin sisällä kummittelee, en suosittele heikkohermoisille yöllä lähistöllä kävelyä, https://photos.app.goo.gl/cN1W3zQKv4MrvVoC7
- Anonyymi
Kannut siellä kolisee.
- Anonyymi
Ihan hyvä jos entiset talojen asukkaat käy kummittelemassa, ja tarkastamassa onko paikat kunnossa,Entisaikaan,kun ei nettiä ollut ne kummirustarinat suosittua yhteistä aikaa.
- Anonyymi
Ei kummittele kauan jos minä satun paikalle.
- Anonyymi
viksberistä tääl vetää päivittäin sompit pitkin rytyntietä huput silmillä ettei vaan kukaan tunnista.HAHHAA RESSUKAT.
- Anonyymi
Hotelli Koskenniska huone 433
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813