Hei voiko joku kertoa miten Riikassa suhtaudutaan alaikäisiin? eli pääseekö baareihin? Olen ainut reissuun lähtevä alaikäinen ja vähän pelottaa, että jään nukkumaan hotellille, kun muut juhlivat. Eli onko tästä kokemuksia.
Alaikäinen Riikassa
8
1209
Vastaukset
- osgj
jep mietin tässä samaa, eli kokemuksia?
- roikkuu
Se riippuu ihan Riikasta mutta jotkut Riikat
on vapaamielisempia ja hyväksyy alaikäisetkin.
Latvian Riiassa puolestaan lapsille ei
tarjoilla vaan saavat nukkua hotellissa.- kukkunen
Aina pakko puuttua näihin Riiassa Riikassa :D joka keskustelussa on joku jonka on pakko sanoa. Inernetin korjaus kyylä. Minkä ikäisiä olette?
- ***Riikka***
....ei alaikäiset tule. Olkoot Riiassa.
- ...
No otsikkoa ei enää pääse muuttamaan ja kysyy suoranaista tyhmyyttä ymmärtää otsikko väärin, kun se kuitenkin on alaotsikkona Latvialle. Joten katkeroituneet Riikat voivat perustaa oman keskustelun tänne, josse he voivat pohtia tätä kokemaansa vääryyttä. jos nyt vaan keskityttäisiin kysymykseen. Itse en ole paikan päällä ollut, joten en voi kertoa, mutta moni muu varmasti on ja voisi jakaa täällä kokemuksensa.
- kysyvät hennkareita
alaikäisille ei tarjoilla ja katujuopottelu on Riikassa kielletty
- ipanoinen
Selvä :) no ei kai sille sitten mahda mitään.
- ipanoinen
tai ainakin minä pääsin. reissu onnistui>!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012