TÄÄ ON VÄHÄN PITKÄ. Yks blondi oli kyllästynyt, kun aina haukuttiin blondiksi. Hän värjäsi hiukset mustiksi. Yks päivä hän lähti bemarilla ajamaan maalle, tuli lammaskatras tiellä vastaan. Paimen sanoi, että saat yhden lampaan, jos arvaat monta lammasta mulla on??? 168 sanoi blondi....siihen paimen, miten sä tiesit,,,OK valitse yksi lammas. Blondi otti yhden lampaan ja nosti takapenkille sen. Paimen sanoi taidat olla Blondi,,,,miten niin sanoi blondi. OK mä kerron, kun annat mun koirani takaisin........
Blondi
nodirty
1
2580
Vastaukset
- blondi(ei vitsin blondi)
siin lopussa se äijä sanoo että jos mä arvaan oikeen sun hiustenvärin ni saanko sit koirani takas! noin se on paljo hauskempiki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897