Mites nouseva vaaka vaikuttaa jousimieheen?
Itse olen pähkäillyt tätä niin, että vaaka tasoittaisi jousimiehen olemusta/luonnetta hieman diplomaattisempaan suuntaan.
Tosin näin vasta 3kympin hujakoilla, lapsena olin täydellinen jousimies =)
Miten muut kokevat minut sisä- ja ulkopuolelta?
vaaka nousussa
4
747
Vastaukset
- Skopu
Itse myös vaakanousuinen ja kyllähän se tällaisen skorpionin luonnetta tasoittaa..=)
- vaaka nousussa
Täälä ja Vaaka nousevana ja kyllä se mun mielestä tasoittaa Vesimiestä kummasti. Vaaka nousevana on aina plussaa. Haasteellisia nousevia on Saturnukset ja jokunen muukin merkki.
- härkä
vaaka nousussa kirjoitti:
Täälä ja Vaaka nousevana ja kyllä se mun mielestä tasoittaa Vesimiestä kummasti. Vaaka nousevana on aina plussaa. Haasteellisia nousevia on Saturnukset ja jokunen muukin merkki.
Aurinko härkä , nouseva vaaka , kuu kaloissa (siitä se kauhee herkkyys), venus oinaassa ... Eli mitäs sanotte ?
- m m
vaaka nousussa kirjoitti:
!Haasteellisia nousevia on Saturnukset ja jokunen muukin merkki."
Mitä tarkoittaa moinen ja miksi siis haasteellisia olivat??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309