Mistä päin Muotkatuntureita löytyy ulkovessoja? Ilmeisesti ainoastaan autiotupien yhteydessä, mutta onko esim. Lahtisen kämpällä ulkovessaa?
Terveisin Muotkalle menijä
Muotkatunturien huussit
10
2056
Vastaukset
- ulkovessaa
mutta vesivessa poreammeineen ja pideineen löytyy.
- huussi
Hieno homma, ehdin jo huolestua.
- vessoja oo
Aluetta on pidetty tarkoituksella sellaisena, että sitä ei huolleta ja jos kämppä vaikka palaa, sitä ei ole korvattu. Siksi alueella ei ole juurikaan mitään "palveluita". Siksi sinne juuri hakeutuu väkeä, jolle ei ole niin väliksi onko vessassa seiniä vai ei.
Teltta mukaan ja menoksi. Nauti alueen rauhallisuudesta. Itse olin siellä kaksi vuotta sitten juuri kun uusi kartta alueelta oli ilmestynyt vuosikymmenien tauon jälkeen. Silloin ruuhka oli melkoinen. Eiköhän tuo ole jo tasaantunut. - huussi
Olisiko sittenkin parenpi pysyä asfalttiviidakossa ja vesiklosetin äärellä.
- varmasti siellä
ne pikkulat ovat.paperi on tosin karkeahkoa,seinät ympärillä,hajun syöjiä nurkissa riittämiin.lukitus puuttuu sisäpuolelta,ja kun astut ovesta sisään niin automaattisesti siellä alkaa soida jukka raitasen vangin toive.muuten ihan jeespoks holirei.
- huussit
varmasti siellä kirjoitti:
ne pikkulat ovat.paperi on tosin karkeahkoa,seinät ympärillä,hajun syöjiä nurkissa riittämiin.lukitus puuttuu sisäpuolelta,ja kun astut ovesta sisään niin automaattisesti siellä alkaa soida jukka raitasen vangin toive.muuten ihan jeespoks holirei.
Ainakin Kiellaroaivin tuvalla eli entisellä rajavartioston tuvalla on ulkokäymälä, olen itse siellä käynyt. Olettaisin että lähes kaikilla tuvilla on käymälät, lukuunottamatta ainakin Lahtisen kämppää.
- siellä käynyt
lahtisella on kylläkin huussi suht hyvä kuntoinen
- löytyy
joka kiven takaa.. eikun kyykylle......
- mies pääkaupuki seud
pitää toista kättä persreiän päällä, ei tietenkään voi ottaa kovin pitkiä askelia, mieluummin tikittää lyhyillä nopeilla askelilla.
Jos tulee toisia ihmisiä vastaan täytyy persposkia puristella yhteen ja hymyillä rennohkosti. - Jerky Muscle
lappiin saakka menee huusseja ihastelemaan, tässä nerokas ratkaisuni: kiinnitetään wc-pönttöön kantovaljaat ja mukaan muovisanko. Leiri paikalla pytty asennetaan sopivaan kohtaan ja tarpeet tehtyään heitetään ämpärillinen vettä perään. Rinkkaa ei tosin voi kantaa mutta eväät ja vaihtovaatteet kulkee kätevästi wc pytyssäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856