tallink star päiväristeily

olut haku

jos ottaa sellaisen aamu lähdön starilla ja tulis saman tien takasin niin täytyykö laivasta poistua tallinnan satamassa olo aikana

8

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123321

Ei täydy, voit olla laivassa koko ajan.

• tuli kiire

Itse olin sellaisella matkalla, että laiva oli siinä 12.45 Tallinnassa (Sunnuntai) ja lähtö takaisin klo 14.00. No, olin laivassa aurinkokannella laivan takaosassa jonkinaikaa ja ajattelin kävellä 9.kannen keularavintolaan eteen katselemaan maisemia. Sinne kävellessäni huomasin, että vartija lähti seuraamaan. Vartija jäi keulabaarin ovelle ja hetken päästä tuli kuulutus, että "pyydämme KAIKKIA matkustajia siirtymään kannen 7 (?) kautta maihin." Kävin kysymässä infossa, että onko pakko. Sieltä sanottiin, että ei ole

Kuitenkin lähdin maihin, koska vartija seurasi tilannetta loitommalla (luuli varmaan, että yritän tehdä risteilyn jotenkin ilmaiseksi menomatkan hinnalla tms...). Klo oli silloin noin 13.05. Ajattelin, että kierrän vain terminaalin kautta uudestaan laivaan. No, jono tysssäsi jo hyvissä ajoin putkessa, koska laiva oli lähes loppuunmyyty ja paikallisia tulliviranomaisia oli Starilta tulevien passeja tarkastamassa peräti 2 henkilöä.

Klo 13.25 pääsin läpi passintarkastuksesta ja siirryin Starille sisään jonottavien jonoon. Laivaannnousun yläpuolella luki, että "boarding" loppuu klo 13.40. Laiva oli loppuunmyyty ja jono sen mukainen. Olin laivassa 13.37 ja porukkaa oli vielä paljon takanani. Tuli siis hieman kiire. En ehdota poistumaan laivasta välillä, vaikka vartija ahdistelisikin...

Tallink voisi valaista vartijoita, että jotkut saattavat olla "miniristeilyllä"...

• 123321
        tuli kiire kirjoitti:

Itse olin sellaisella matkalla, että laiva oli siinä 12.45 Tallinnassa (Sunnuntai) ja lähtö takaisin klo 14.00. No, olin laivassa aurinkokannella laivan takaosassa jonkinaikaa ja ajattelin kävellä 9.kannen keularavintolaan eteen katselemaan maisemia. Sinne kävellessäni huomasin, että vartija lähti seuraamaan. Vartija jäi keulabaarin ovelle ja hetken päästä tuli kuulutus, että "pyydämme KAIKKIA matkustajia siirtymään kannen 7 (?) kautta maihin." Kävin kysymässä infossa, että onko pakko. Sieltä sanottiin, että ei ole

Kuitenkin lähdin maihin, koska vartija seurasi tilannetta loitommalla (luuli varmaan, että yritän tehdä risteilyn jotenkin ilmaiseksi menomatkan hinnalla tms...). Klo oli silloin noin 13.05. Ajattelin, että kierrän vain terminaalin kautta uudestaan laivaan. No, jono tysssäsi jo hyvissä ajoin putkessa, koska laiva oli lähes loppuunmyyty ja paikallisia tulliviranomaisia oli Starilta tulevien passeja tarkastamassa peräti 2 henkilöä.

Klo 13.25 pääsin läpi passintarkastuksesta ja siirryin Starille sisään jonottavien jonoon. Laivaannnousun yläpuolella luki, että "boarding" loppuu klo 13.40. Laiva oli loppuunmyyty ja jono sen mukainen. Olin laivassa 13.37 ja porukkaa oli vielä paljon takanani. Tuli siis hieman kiire. En ehdota poistumaan laivasta välillä, vaikka vartija ahdistelisikin...

Tallink voisi valaista vartijoita, että jotkut saattavat olla "miniristeilyllä"...

Toi on kyllä aika oma häpeä, jos oot panikoinu jonku vartijan takia... hänen motiiveistaan en tiedä, mutta tosiaan kyllä laivassa on oikeus olla jos paluu on varattu välittömälle lähdölle takaisin. Ehkä nyt jos laiva syttyy palamaan niin sitten kannattaa mennä terminaalin puolelle, jotta saavat sammutustyöt hoidettua rauhassa...

• 545 kertaa
        tuli kiire kirjoitti:

vai raukkaa kun pelottelivat.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Juu, näin on. Tarkastuspartio tulee ja heittää pois laivasta.

• Anonyymi

Tallinnan Vanhassakaupungissa vanhassa talossa voi tulla ammutuksi.

• Anonyymi

Kyllä, mutta vain suomalaisen luuserin toimesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe