Sukuni on ehdottomasti

paras!

Meillä yhteishenki pelaa KAIKKIEN kanssa.. Vaikka välillä tulee kinasteltua jostain,niin se on pian ohi ja kaikkien kanssa pysyy välit tiptop kunnossa. Näemme toisiamme useammin kuin kerran viikossa ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Olen 20-vuotias, ja minulla on tällä hetkellä 3 setää (vaimoineen), 5 enoa(vaimoineen), 4 tätiä(miehineen) sekä yhteensä 36 serkkua. Kuolleita on 1 setä ja 1 täti. Ja jos tuohon summaan vielä lisätään vanhempien serkut sekä isovanhempien serkut ja sisaret, niin summahan on valtava! Eikä löydy ainuttakaan ""vihamiestä"" joukossa.. Näin se homma etenee ja jatkuu vaan.. seuraavaksi suku taitaakin kasvaa serkkujen ja sisarusten muksuilla eikä se mua haita pätkääkään. On aina mukavaa viedä pienimmät kaikkialle joka paikkaan pitämään hauskaa. :) Olisi itsekin kiva saada ainakin kolme ipanaa...

3

1447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukulaisistaan pitävä

Pidän myös suvustani todella paljon sillä meidän suvussa toi yhteishenki pelaa todella hyvin ja nähdään hyvin usein...puhuit kuin meidän suvusta, tosin en muista kuinka monta serkkua, tätiä, enoa ja setää mulla on :)

• :))))

Se on mukava kuulla että joku toinenkin tykkää sukulaisistaan kovasti! Ilman sukulaisia, tuntuu todella tyhjältä! Sulle mukavaa kesää! (muille myös)

• hyvät välit

Jokainenhan pääsee syntymästään itseoikeutetusti kahteen lähisukuun,ilman omaa ansiotaan. Kuulun itse laajaan ja aivan tavalliseen suomalaiseen sukuun, jonka piirissä tunnen erittäin hyvin viihtyväni.Toiset sukulaisista ovat läheisempiä kuin toiset mutta kaikkia kunniotetaan ja ennenkaikkea ollaan lojaaleja puolin sun toisin.Turhaa mollaamista ja arvostelua kannattaa varoa, sellainen myrkyttää vain ilmapiiriä, kukaanhan ei ole täydellinen. Huumoria, naurua ja iloa sukujuhliin, hautajaiset ovat tietysti eri juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe