Mitä mieltä nimestä?
Rosanna
11
1824
Vastaukset
- 5n äiti
Kiva,pirtsakka nimi.Riittää ihan pelkäästään noin. Eli ei missään nimessä muita nimiä lisäksi.
- samaa mielipuolta
minäkin. Muut nimet pilaavat tuon kokonaisuuden. Tosi kaunis ja pirteä. Tunnen yhden 8v.
- Maaretti2
Kaunis nimi tosiaan, meillä tytär Rosanna Emilia :)
- K***
Tokihan hänelle voi toisenkin kauniin nimen antaa lisäksi :)
- Iida-Mariia
ihanaa että jollakin on sama nimimaku! Rosanna on myös erään biisin nimi. Muistan lapsena nähneeni nuottikirjassa kyseisen nimen ja siitä lähtien se on ollut omassa mikä lapselleni nimeksi-listassa. =)
- ...
mun nimi on Rosanna Wilhelmiina :3
- ..........
Tosi nätti nimi :) Meinasi tulla meidän tytölle nimeksi mutta tytöstä tuli lopulta Rosalia :)
- Mutta miksi
Miksi näitä vanhoja ketjuja nostellaan??! Olisi tuoreempiakin tarjolla..
- Rosanna1999
Mun nimi on Rosanna Christina. :)
- janne ja tale
ruma nimi sulla
- nimi__merkki
ehkä kaunein nimi mitä löytyy heti Emman jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132