Niin, että jos tiedätte niin vastatkaa tähän.
Mulla on aika vaalee iho ja palan helposti eli pakko aina laittaa aurinkorasvaa kun oon auringossa. Haluaisin kuitenkin ruskettuakin, eli suojaako aurinkorasva myös ruskettumiselta vai onko se vain myytti?
Aurinkorasvan vaikutus rusketukseen?
4
1125
Vastaukset
- Missä
sankkeriltakin. KVG
- mutta hidastaa
Eli iho ruskettuu hitaammin auinkorasvalla suojattuna, mutta ei aurinkorasva sitä ruskettumista estä. Ja tuleepahan tasaisempi rusketus, eikä ainakaan käy niin, että pääsee palamaan ja iho kuoriutuukin pois. Sitten olisi taas edessä uusi grillaus.
Eli aurinkorasvan käyttö kannattaa (tietenkin sopivalla suojakertoimella - liian suuri hidastaa rusketusta liikaa ja liian pieni ei suojaa palamiselta).
- hidastaa
Eli iho ruskettuu hitaammin auinkorasvalla suojattuna, mutta ei aurinkorasva sitä ruskettumista estä. Ja tuleepahan tasaisempi rusketus, eikä ainakaan käy niin, että pääsee palamaan ja iho kuoriutuukin pois. Sitten olisi taas edessä uusi grillaus.
Eli aurinkorasvan käyttö kannattaa (tietenkin sopivalla suojakertoimella - liian suuri hidastaa rusketusta liikaa ja liian pieni ei suojaa palamiselta).
Tämä on sitten sekä luettua että itse koettua. - Anonyymi
Rusketusta voi hankkia myös itseruskettavilla pillereillä
Mytan:
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299