Millainen on Silja Europan perhehytti? Ikkunallinen,tv, x-box ja jääkaappi löytyy. Mutta onko se yksi hytti (kuten Helsingin laivoilla) vai 2 hyttiä väliovella?
Europan perhehytti
7
983
Vastaukset
- tieto...
Ei samanlainen kuin Hgin laivoilla. Perhehytti koostuu 2 väliovellisesta hytistä.
- huijausta
Hytissä on XBOX,mutta pelit vuokrataan infosta ja vuokra oli muistaakseni jotain 5-10€/peli.
- Erittäin laatutietoinen mat...
Pitäisikö niiden pelien olla kieriskelemässä siellä hytissa?? Ei kauan kestäisi ne levyt, kun äidin pikku tahmasormet alkaisivat pelata vähän x-boxia. Ja luulen, että tuo hinta on ihan sopiva siitä, että vanhemmat saavat hetken rauhan.
Kultakortin haltijalla taitaa muuten pelikonsolin käyttö olla ilmaista. - niiden pitäsi
Erittäin laatutietoinen mat... kirjoitti:
Pitäisikö niiden pelien olla kieriskelemässä siellä hytissa?? Ei kauan kestäisi ne levyt, kun äidin pikku tahmasormet alkaisivat pelata vähän x-boxia. Ja luulen, että tuo hinta on ihan sopiva siitä, että vanhemmat saavat hetken rauhan.
Kultakortin haltijalla taitaa muuten pelikonsolin käyttö olla ilmaista.olla panttimaksua vastaan lainattavissa infosta.
- T.epi
Tarkoittanevat niitä 10 seasidehyttiä, eli 5 family hyttiä, joissa väliovet. Eli siis väliovellisia ovat, kun kannella 5. Siellä myös turistiluokan vastaavia, mutta perhehytit ikkunalla hyttikuvauksen mukaan.
- perheristeilylle
vastauksista. Väliovellinen onkin parempi, on enemmän tilaa. Lapsemme kun eivät ole enää ihan pieniä. Täytyykin varata saman tien risteily.
- Anonyymi
Laivan nettisivun mukainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096