härkä (M) ja skorpioni (N)?

skopunainen

kellään kokemuksia kyseisten merkkien välisestä suhteesta? mitä hyvää mitä huonoa? eikös usein sanota että härkä-skorppari -pari toimii, mutta mites menee oikeesti..? tämä härkämies jonka kanssa minulla säpinää, on melkoinen pelimies.. naisia ollut joka sormelle ja kun vanha jää, on heti uusi tilalla. seksi on härälle kuin addiktio. kumminkin herkkä ja hellä mies ja taituri sängyssä. lempemme leiskahti yhtäkkiä melkeinpä. molemmat kävivät kuumana kuin hella!

voiko naistennielijä-härän taltuttaa yhden naisen mieheksi, uskolliseksi rakastajaksi? itse olen äärettömän uskollinen. olen kohta jo päälakeani myöten hulluna hauskan höpsöön härkämieheen, mitä muuta voin tehdä kuin napata härkää sarvista!!?

4

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

toimii hyvin ja yritä kertoa että hän ei tarvitse toista kuin vaan sinut. ei kannata yrittää saada häntä mustasukkaiseksi. ei ainakaan minua olen härkä ja se vaan ärsyttää ja silloin tekee mieli toista naista joka ei leiki tunteilla.

• skorppeliooni

...mulla härkä miehenä ja toimii ja ei toimi.
      Minun härkäni vaatii miltein täydellistä luottamusta ja on kyllä uskollinen.
      Ainoo mikä meillä mättää on tuo hänen ikuinen kilpailuviettinsä. Liekö sit jotain omaa itsetuntonsa kohentamista vai mitä... Molemmat olemme tavalla tai toisella perfektionisti luonteita ja sen suhtee meillä tulee kyllä pikku riitojakin välillä. Härkä ei hyväksy minkäänlaista kritiikkiä itsestään vaan kääntää aina asian niin että syyllinen löytyykin loppujen lopuksi minusta itsestäni...jollei muuten niin kaivaa vanhat jutut esiin ja alkaa nitä taas miljoonanteen kertaan vatvoa. Ei kestä siis tippaakaan edes rakentavaa kritiikkiä...suoraan ei välttämättä sano aina mitä ajattelee vaan vittuilee rivien välistä...
      Muuten kyllä ihan sopiva ja ainahan kaikilla kait omat ongelmansa on...mut näin meillä.

• härkä

ei mitää tulevaisuutta..taistelin skorpparin kans ja se oli ihan hirveää...välillä taivaisiin ja sitten maan alle syvälle...aivan mahdoton suhde..nämä eivät todellakaan passaa yhtään...nyt vierellä ihan jouskari..

• ARTEMIS59

Lyhyt episodi härkämiehen kanssa, sama juttu, mieletön eroottinen lataus, mut avoimmuus puuttui, siis härkä ei tullut ihmisenä esiin, vaikka skorpionista sanotaan, että salaperäinen, meillä se vetäytyvä oli härkä. Ei kestänyt kauan, sitten jo härkämieheni itse-epäily tuotti pelkoa joka pisti katkaisemaan suhteen, ei kuulemma pystynyt. Mulle jäi kuitenkin kuva et ei vaan ollut sitoutumishaluinen, enemmän juuri tuollainen monen kanssa viihtyvä naistenmiestyyppi. Arvoitukseksi jäi. Oli symppis silloin kun sattui olemaan kuvioissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3384
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1857
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe