STARWARS B LUOKAN ELOKUVA

qew

Huonoin elokuva maailmassa

4

686

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

Star Wars on George Lucasin mielestäkin B-luokan elokuva,koska se perustuu kaikkiin vanhoin sarjakuva/TV-sarjoihin joista se on ammennettu elokuvaksi,tosin mestarillisesti.

• nummela100

Et ilmeisestikään ole kovin montaa elokuvaa nähnyt jos Star wars on sun mielestä se huonoin.Taitaa itse asiassa olla se ainoa jonka sun äitisi antoi kaysoa,vai?

• the Teenage Zombie

Esim:Harrison Ford on varmasti saanut rooleja elokuvista Han Solo hahmon takia.Monipuolinen hahmo:huumoria,veemäisyyttä,naisten hurmaaja renttua,yli menemää ''kunnianhimoa''.Asennetta ym...eiköhän tuollainen monipuolisuus kerro jotain jo itse näyttelijästä.Nämä oavt näitä omia mielipiteitäni mutta? älkää antako häiritä.Carrie Fischer myöskin pääsi varmasti osittain tämän jälkeen elokuviin.Mark Hamill taisi olla ensimmäinen kunnon rooli mitään muuta miehellä ei sit oikein olekkaan elokuvamaailmassa.Elokuva tehty niin hyvin kuin mahdollista sillä budjetilla sen näkee mutta? välillä budjetti ei ole ihan riittänyt.Joistakin tehosteista sen huomaa.Lopputaistelussa näkee selvästi minkälaiset pienoismallit ovat kyseessä.Myöskin että miten niitä on räjäytelty.Satua,selviytymistä,sci-fiä,seikkailua,toimintaa,itämaista mystiikkaa tai sen tyylistä.Darth Vader,Luke Skywalker ja monet muut hahmot jotak eivät iahn synny itsestään.Enäänhän sitä ei nähdä vaivaa noin paljon yhteen leffaan.Tietokone tehosteet kopioidaan/monistetaan yhdestä,pystyy tekemään monia juttu suunnilleen yhdellä painauksella.Bluescreen riittää mihin tahansa.Näyttelijöitä ei enää tarvita.Kohta kai nekin korvataan täysin roboteilla ja pc-tehoste näyttelijöillä.Ota huomioon vielä leffan aika ja sen ajan henki joka tulee näkyviin leffan tyylin kautta hyvin 70-luvun puoliväli ja sen loppu.Väreineen,satuineen ja uskontoineen.

• Star wars hater

Star wars on itse asiassa jo Ö-luokan elokuva se on kauhee katastrofi ja iha paska. Katoin kerra minsan ja lopetin ku oli nii huono :-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      69
      2223
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1911
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1671
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      105
      1622
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1377
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      20
      1220
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1170
    Aihe