Awa on kamalan näköinen! Aina kun kattelen lordin julesteitä niin awa pelottele mua koko ajan!!
Hyi
7
503
Vastaukset
- kyllä ne
kaikki ovat vähän kun suoraan perseestä vedettyjä...
- Sweet Killing Machine
Ne eivät ole kamalan näköisiä, lähinnä vaan söpöjä! (Varsinkin eräs alien...) Ja Awa EI ole kamala, vaan kaunis. Omalla tavallaan. Osaisitteko itse suunnitella ja toteuttaa hienommat hirviöt? Miettikää nyt - Mr. Lordi on tehnyt kaikki ne puvut itse ja ne ovat upeita! Ja tyypit senkun haukkuu... Ootte säälittäviä.
- Sony.
Minun mielestä Awa muistutta vähän katilta eli kissalta!!!! Hänen silmät ovat kauheita!!!!!!!!
- Lil-Lady
Eikä näytä kamalalta!!!
Näyttäisimpä minä samalta kuin Awa, wow!- tosi ruma
sitten...
- Awako?
Olen luonnostaan aivan Awan näköinen ja ylpeilen sillä!
- Ki-ta
''Minun mielestä Awa muistutta vähän katilta eli kissalta!!!! Hänen silmät ovat kauheita!!!!!!!!''
Tähänkin tietäisit aivan hyvin vastauksen, jos edes viitsitit ottaa taustoista selvää. Ottakaa ensiksi asiasta selvää, urputtaka sitten jos on aivan pakko, -ketään ei kiinnosta tämäkään aihe-.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170