Innostus kotiloihin viime vikkojen aikana on jotenkin lopahtanut (toivottavasti tähän on tehokas lääke!)
Akaattikotiloita ollut miltei vuosi. Nyt oikein ihmettelen miksi ihmeessä edes hankin kotiloita. siivoaminen, sumutus, ruuan -ja veden vaihto yms. on pikemminkin minulle "ikävä velvollisuus" kuin kivaa tekemistä. Tosin kyllä itse hoidan ötökkäni, enkä jätä vanhempien vastuulle.
Mikä tähän voisi auttaa? Tottakai haluaisin pitää hoitoa kivana tekemisenä ja kotiloiden katselua mielenkiintoisena. mutta, jotenkin ei nyt vaan tunnu siltä ://
apua, kotilo kyllästys!
3
688
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani.
Ei kannata ainakaan lopettaa kotiloharrastusta siksi että innostus on välillä lopahtanut. Sillä saatat myöhemmin taas innostua kotiloista. Koita pitää kotiloita paljon kädellä ja muutenkin touhuta jotain niiden kanssa. Myös kotiloiden kuvien katsominen voisi auttaa. Tässä olisi erittäin hyvä linkki josta löytyy paljon kuvia (venäjänkielisen tekstin voi kääntää englanniksieliseksi siellä sivulla jostain painikkeesta) http://www.achatina.ru
- kotilo-kaktusfani.
Sieltä english painikkeesta siis voi kääntää tekstin.
- Sarkka -93
kotilo-kaktusfani. kirjoitti:
Sieltä english painikkeesta siis voi kääntää tekstin.
onneks noi on vaan hetkellisiä :) meni ohi ^^
---> nyt siivoomaan terroja :PP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066