Saako

muutettua???

Mulla on Windows XP SP2 OEM professional asennettu
koneeseem.Voiko tätä ohjelmaa muuttaa suomenkieliseksi? Jos ei niin ajan HOME version
joka on suomenkielinen,mutta käykö sama lisenssi-
numero edelleen?

8

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

En usko, että Pron lisenssinumero toimii Home version kanssa, varsinkaan kun on eri kielisistä versioista kyse.

Ja pelkäänpä, että XP Pro on englanninkielinen, jos se on siten asennettu ja pysyy.

• Valitettavasti et. XP järjestelmäversiota ei voi päivittää toisenkieliseksi versioksi. Vain asentamalla uuden suomenkielisen mutta luulen kans että tuo sama lsenssinumero ei käy kuin Pro:ssasi on

• käy ohjauspanelissa

Tutustumassa kieli valikkoon.

• käy ohjauspanelissa kirjoitti:

Tutustumassa kieli valikkoon.

näppäimistön syöttökieltä voi vaihtaa mutta Windowsin käyttöjärjestelmän kieltä et. Käypä tutustumassa http://support.microsoft.com/kb/842974/fi
        "Käyttöjärjestelmän kieltä ei voi muuttaa."

Enkä ala jankkaamaan tästä enempää :)

• kallistun...
        Suvisusanna1 kirjoitti:

näppäimistön syöttökieltä voi vaihtaa mutta Windowsin käyttöjärjestelmän kieltä et. Käypä tutustumassa http://support.microsoft.com/kb/842974/fi
        "Käyttöjärjestelmän kieltä ei voi muuttaa."

Enkä ala jankkaamaan tästä enempää :)

Kiitos neuvoista, kyllä nyt itsekin alan uskoa, ettei käyttöjärjestelmän kieltä voi muuttaa.
        Tarvii vaan viä selvittää tuo lisenssipuoli.

• valtteri...

• Apula

Ei voi muuttaa ja laita vain se lisenssinumero mikä löytyy ko. version pakkauksesta....heh

• vastauksen

Microsoftilta kirjallisena,sen sisältö on seuraava.
        "Käyttöjärjestelmä lisenssinne on tässä tapauksessa niin versio, kieli kuin konekohtainenkin eikä minkään edellä mainitun vaihtaminen lisenssillä onnistu. Halutessanne vaihtaa käyttämään Home versiota, tulee teidän ostaa uusi lisenssi."
        Kiitos kuitenkin kaikille jotka yrittivät auttaa.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe