hei kuka tietää Tarja Ylitalon biisin jossa lauletaan "hän on mun, hän on mun, lökäpöksyni mun".... mistä saa, netistä? ja mikä on sen oikee nimi?????
pliis tärkeää!
Tarja Ylitalon biisi-kuka tietää?
8
3525
Vastaukset
- _oi
Kerrasta Poikki
Hyvärinen Antti Keijo - Ruohonen Matti Tapio /sanat Salmi Veikko Olavi - Kai
laulaja nimeltä Hanne - kyseinen kappale oli 80-luvun alkupuolen hittejä. Kappaleen nimi lienee "Hän on mun". Tekijöistä en tiedä, sanat saattavat olla hyvinkin Vexi Salmen kynästä. T. Kai.
- _oi
Hän On Mun /Siitonen Matti Kalevi
sanat: Salmi Veikko Olavi
esittäjä: Höynälä Eija alias Hanne 1977 - Lökäpöksylikka
...hih kiits vinkistä Kai *wrn*
- Täältä löytyy...
_oi kirjoitti:
Hän On Mun /Siitonen Matti Kalevi
sanat: Salmi Veikko Olavi
esittäjä: Höynälä Eija alias Hanne 1977http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/index.htm
Yllä olevasta linkistä löydät kaiken kaipaamasi tiedon, mikä liittyy suomalaiseen julkaistuun musiikkiin.
Sitten voit esiintyä asiantuntijana täällä höpinöissä.
- Lökäpöksylikka
KIITOS! täytyy etsiä. minun erheeni, luulin T.Ylitalon lauluksi. samantyylinen kun on! löytyyköhän netistä mistään????
- kuivatuna
Lerssit ruttuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299