Vanhuksen akkua on ladattu jo pariin kertaan niin, että pitäis varmasti riittää mutta muutaman startin ja lyhyehkön ajon jälkeen ei jaksa enää startata.
Ite oon melko kädetön huoltotöissä niin aattelin kysästä, missä rakkaan sais mahdollisimman halvalla kuntoon. Ilmeisesti akku jotenki purkautuu, on pilalla tai laturi on sökö. Pistäkääs vähän korjaamoita ja hinta-arvioita tulemaan.
Syksymmällä vois olla sitten tarvetta jonkinnäköselle ruostesuojaukselle ja paikkaukselle...
Auto korjuuksille halvalla
5
1484
Vastaukset
- uusavuton
Kiitoksia hyvistä vastauksista jo etukäteen!
- Otto Laturi
ja siellä Heinolan teollisuusalueella olevaan Suomen autohuoltoon. Toimii pohjanmaan varaosavälityksen kanssa samassa talossa.
Loppuu valohoito ja vika korjaantuu. - kokkolalainen
Otto Laturi kirjoitti:
ja siellä Heinolan teollisuusalueella olevaan Suomen autohuoltoon. Toimii pohjanmaan varaosavälityksen kanssa samassa talossa.
Loppuu valohoito ja vika korjaantuu.Kokkolaan asti sitä ajaa. Aja se Veteliin Autosähkö Pöytäsaari Joukolle, niin vika tulee korjattua ja todella edullisesti. Minulla on kokemusta molemmista paikoista ja tätä Suomen autohuoltoa en suosittele! Todennäköisesti vika kyllä korjantuu ostamalla uusi akku, jos vanhalla on ikää jo yli 5 vuotta... Voihan toki olla, että laturin hiilet alkaa olla lopussa, mutta yleensä latausvalon pitäisi silloin palaa.
Vie silti tuonne Veteliin tai soita sinne, suosittelen! - johdot poikki
kokkolalainen kirjoitti:
Kokkolaan asti sitä ajaa. Aja se Veteliin Autosähkö Pöytäsaari Joukolle, niin vika tulee korjattua ja todella edullisesti. Minulla on kokemusta molemmista paikoista ja tätä Suomen autohuoltoa en suosittele! Todennäköisesti vika kyllä korjantuu ostamalla uusi akku, jos vanhalla on ikää jo yli 5 vuotta... Voihan toki olla, että laturin hiilet alkaa olla lopussa, mutta yleensä latausvalon pitäisi silloin palaa.
Vie silti tuonne Veteliin tai soita sinne, suosittelen!Aja auto Minkki Niilolle Veteliin.Taatusti ei käynnisty enää ikinä!
- Hyvin palveltu....
Soita tai vie auto T:mi Risto Paavolalle...Saat hyvän palvelun ja autosi kuntoon. Palvelu hyvää ja kohtuuhintaista.... Risto ei laskuta turhasta ja osaa tehdä myös ruostekorjaukset/suojaukset.. Soita Ristolle... Kannattaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897