Minä, Lotta ja Milla

*minä*

Oli upea iltapäivä.Olin yksin kotona ja kuuntelin musiikkia.Odottelin parhaan ystäväni Lotan tuloa. Olisi tarkoitus juhlia hänen synttäreitään. Meidän oman porukan kanssa. Lotta on lyhyt,uhkea brunetti,vaikka hän on meistä nuorin hänellä on todella uhkeat rinnat,joita mielelläni katselin aina yhdessä ollessamme.Milla taas on sporttinen pakkaus.Rinnat ovat pienet,mutta pylly tiukasti treenattu.Meillä kaikilla on miesystävät,eikä keneltäkään löydy kokemusta naisista.Minusta kyllä löytyisi kokeilun halua,jos Milla tai Lotta jotain ehdottaisi.

Odottellassani Lottaa, työnsin käteni housuihin ja tiukkaan reikääni,joka oli ihan kosteana kiimasta.Mietin tuntemiani naisia ja koskettelin isoja rintojani.Kuulin kun ovikello soi ja vetäisin äkkiä käteni pois housuista ja menin avaamaan ovea.Ovella seisoi Lotta.Hänellä oli kireä valkoinen toppi ja minihame päällään.Söin häntä silmilläni ja toivotin tervetulleeksi.

Ei kulunut aikaakaan,kun ovikello soi toistamiseen ja Milla oli oven takana.Hänellä oli reppu täynnä juomaa ja tiukat mustat pyöräilyshortsit jalassaan,hän kumartui laittamaan reppuaan maahan tullessaan eteiseen ja minulla oli upeat näkymät,kun hän pyllisteli edessäni.Lauloimme Lotalle ja siirryimme olohuoneeseen juomien kanssa.

Kun olimme jo juoneet juomamme ja jokainen oli kännissä,päätimme lähteä saunaan.Milla meni edeltä ja minä jäin auttamaan Lottaa,kun hän ei saanut vaatteita yltään.Nostin Lotan pesukoneen päälle ja riisuin hänen toppinsa.Topin alta paljastuivat isot ja kauniit rinnat.Katsoin hetken niitä ja kävin kiinni,eikä Lotta estellyt.Imin ja näykin rintoja ja Lotta ulisi nautinnosta.Siirryin alemmas ja otin hameen pois.Näkymä oli ihana,hänellä ei ollut alkkareita.Hänen tiukka posliininsä odotti suutani.Työnsin kieltäni hänen reikäänsä ja hieroin samalla klitorista.Eikä mennyt aikaakaan,kun Lotta huusi orgasmin valloissa.

Milla tuli saunasta katsomaan,mitä Lotta huusi.Ensin hän hämmästyi näkemäänsä,mutta ensijärkytyksen jälkeen,hän pyysi minua nuolemaan häntäkin.Siirryimme Millan kanssa saunaan.Menimme kuusysiin ja aloin nuolemaan Millan reisiä.Hän nosteli lantiotaan suutani vasten ja lopulta imin hänen klitoristaan ja työsin peukaloani hänen sisäänsä.Samaan aikaan Milla kosketteli häpyhuuliani ja työnsi kieltään reikääni.Tunsin kuinka orgasmi oli tulossa ja aloin nuolemaan Millaa nopemmin,kunnes räjähdimme yhdessä valtavaan orgasmiin.Suutelimme ja menimme suihkuun,jossa Lotta oli,mutta se onkin jo eri juttu ;)

0

7988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
        Ikävä
        49
        2278
      2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
        Ikävä
        26
        1993
      3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
        Ikävä
        27
        1485
      4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
        Ikävä
        16
        1394
      5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
        Ikävä
        121
        1361
      6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
        Kokkola
        18
        1045
      7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
        Ikävä
        71
        954
      8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
        Ikävä
        107
        894
      9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
        Ikävä
        78
        876
      10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
        Hindulaisuus
        333
        863
      Aihe