on nyt ens lauantaina klo 22.30 Tampereella Tammerfestissa..Liput 15 egee..
Grand Slamin konsertti
7
764
Vastaukset
- :(((( (
Ilman Juicea :((
- volans
hengessä on mukana...
- kyllä
volans kirjoitti:
hengessä on mukana...
kova keikka!
- juuso
kyllä kirjoitti:
kova keikka!
ehkä vähämn lyuhyt mutta muuten mahtava meininki, tuntu paikoitellen jopa paremmalta kun Puntti ja Ila vaan lauloivat...meinaan kun Juicen ääni ei ollu kaksinen
- tuoppi
juuso kirjoitti:
ehkä vähämn lyuhyt mutta muuten mahtava meininki, tuntu paikoitellen jopa paremmalta kun Puntti ja Ila vaan lauloivat...meinaan kun Juicen ääni ei ollu kaksinen
oli ihan mukava kuulla pitkästä aikaa GL:n soundeja. Se Tikanmäen kumikana ei täysin mulle valjennut samoinkuin alussa ollut tervehtimisspektaakkeli. Ilan äänessä soi edelleen Dylan, Gillan ja Milan. Mukava oli myös kuulla Syksyn sävelen kitarasoolo Puntin ja Yliahon yhteisesti soittamana.
- Grand Slamin
tuoppi kirjoitti:
oli ihan mukava kuulla pitkästä aikaa GL:n soundeja. Se Tikanmäen kumikana ei täysin mulle valjennut samoinkuin alussa ollut tervehtimisspektaakkeli. Ilan äänessä soi edelleen Dylan, Gillan ja Milan. Mukava oli myös kuulla Syksyn sävelen kitarasoolo Puntin ja Yliahon yhteisesti soittamana.
tämän kesän yhtään keikkaa televisioitu tai tulossa dvdlle?
- Outoon valoon
..kesän keikoista paikalla olleet. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358